معرفی پروژه های ساختمانی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

در این سایت ویژگی های بسیاری از آب قلیایی را عنوان کردیم و شواهد علمی را که نشان می داد آب قلیایی می تواند به بهبود سلامت بدن و درمان برخی از بیماری ها کمک کند اشاره کردیم. اکنون آب قلیایی لوکساب علاوه بر خرید آب قلیایی از مراکز فروش و نمایندگی ها امکان خرید آنلاین آب قلیایی را نیز فراهم آورده است . شما می توانید جهت خرید آب قلیایی یا دریافت اشتراک برای ارسال روزانه یا ماهانه به صفحه ثبت سفارش مراجعه کنید.

در ادامه این مطلب به برخی از ویژگی ها و مزایای آب قلیایی برای آن دسته از دوستانی که فرصت مطالعه تمام مطالب را نداشته اند اشاره خواهیم کرد، با ما همراه باشید :

آب قلیایی چیست ؟

ممکن است شما ادعای بهداشتی مختلفی در مورد آب قلیایی داشته باشید و یا شنیده باشید. برخی می گویند آب قلیایی می تواند به کاهش روند پیری، تنظیم pH بدن شما و جلوگیری از بیماری های مزمن مانند سرطان کمک کند. اما دقیقا آب قلیایی چیست و به چه دلیل توجه همه در جامعه سلامت و عموم مردم به آن جلب شده است ؟

"قلیایی" در آب قلیایی به سطح PH آن اشاره دارد. سطح pH یک عدد است که میزان اسیدیته یا قلیایی ماده را در مقیاس 0 تا 14 اندازه گیری می کند. به عنوان مثال، چیزی با pH 1 بسیار اسیدی است و چیزی با pH 13 بسیار قلیایی خواهد بود.

به چه آبی قلیایی می گویند ؟

آب قلیایی pH بالاتر از آب آشامیدنی معمولی دارد. به همین دلیل برخی از طرفداران آب قلیایی معتقدند که می تواند اسید را در بدن شما خنثی کند.

آب آشامیدنی معمولی به طور کلی دارای pH خنثی از 7 است. آب قلیایی معمولا دارای pH 8 یا 9 است. با این حال، PH به تنهایی برای افزودن قلیایی قابل توجهی به آب نیست.

آب قلیایی نیز باید حاوی مواد معدنی قلیایی و پتانسیل کاهش اکسایش منفی (ORP) باشد. ORP توانایی آب به عنوان یک پروتئین یا آنتی اکسیدان است. هرچه مقدار ORP منفی باشد، آنتی اکسید کننده تر آن است.

آیا واقعا آب قلیایی شفابخش است؟

آب قلیایی تا حدودی بحث برانگیز است بسیاری از متخصصان سلامت می گویند تحقیقات کافی برای حمایت از بسیاری از ادعاهای سلامتی توسط کاربران و فروشندگان وجود دارد. تفاوت در یافته های تحقیق ممکن است مربوط به انواع مطالعات آب قلیایی باشد.

به گفته کلینیک مایو، آب معمولی برای اکثر مردم بهتر است و مردم بهتر است با مشورت پزشک خود درمان با آب قلیایی را شروع کنند .با این حال، مطالعات متعددی وجود دارد که نشان می دهد آب قلیایی برای شرایط خاص مفید است.

به عنوان مثال، یک مطالعه در سال  2012 stud Trusted Source دریافت که آب آشامیدنی به طور طبیعی گازدار با قلیایی با pH 8.8 ممکن است به پپسین، یعنی آنزیم اصلی که موجب ریفلاکس اسید معده می شود، را غیرفعال کند.

خرید آب قلیایی در فومن

مطالعه دیگری نشان داد که مصرف آب قلیایی یونیزه ممکن است برای افراد دارای فشار خون بالا، دیابت و کلسترول بالا مفید باشد.

یک مطالعه اخیر که شامل 100 نفر بود، پس از مصرف آب با pH بالا نسبت به آب معمولی پس از یک تمرین شدید، اختلاف قابل توجهی در ویسکوزیته کل خون داشت. ویسکوزیته اندازه گیری مستقیم این است که چگونه جریان خون به طور موثر از طریق عروق جریان می یابد.

کسانی که آب با pH بالا مصرف می کنند ویسکوزیته را با 6.3 درصد کاهش می دهد در مقایسه با 36.3 درصد با آب آشامیدنی استاندارد شده. این بدان معنی است که جریان خون با آب قلیایی موثرتر می شود. این می تواند تحویل اکسیژن را در سراسر بدن افزایش دهد.

طول عمر با آب قلیایی

مطالعه ای که در سال 2016 منتشر شد، به بررسی تأثیر مصرف آب قلیایی بر روی 150 موش در طی 3 سال پرداخت. 

نتایج نشان می دهد که افرادی که آب قلیایی را می خورند علائم طول عمر بیشتری داشته اند، به عبارت دیگر، آنها سال ها کمتر و بیشتر احتمال دارد که طول عمر بیشتری داشته باشند. 

در قلب، کبد، کلیه ها، مغز و روده گروه های مورد مطالعه اختلاف معنی داری مشاهده نشد و آسیب دیده نبود اما تفاوت در نحوه موش و ارگان های بدن آنها بود

 

آیا آب قلیایی باعث کاهش وزن می شود؟ 

آب قلیایی برای سلامتی عمومی و متابولیسم مزایای بیشماری دارد. تحقیقات بسیاری در زمینه کاهش وزن و تناسب اندام با آب قلیایی انجام شده است . اما اب قلیایی به صورت یکسان بر روی همه تاثیر ندارد پس ممکن است اگر دلیل چاقی شما اسیدی بودن بدن و استفاده از مواد غذایی اسیدی ، می توانید نوشیدن آب قلیایی را برای کاهش وزن امتحان کنید.

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند 

خرید آب قلیایی در تبریز

آب قلیایی را می توان در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی و بهداشت مواد غذایی خریداری کرد. همچنین می توانید آنلاین آن را خریداری نمایید.

آب قلیایی لوکساب در بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ نیز به فروش می رسد.لازم به ذکر است آب قلیایی لوکساب اولین و تنها آب قلیایی در ایران است . در تولید آب قلیایی شرکت خوش نوشان مشرق زمین تمام استاندارد های جهانی رعایت شده و دستگاه های تولید آب قلیایی تمام وارداتی هستند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید آب قلیایی آنلاین ,مزایای آب قلیایی, لوکساب شاپ, خرید آنلاین آب قلیایی ,خرید آب قلیایی لوکساب ,خرید آب قلیایی, آب معدنی بطری, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 277 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 1:21

سالم ترین روش پخت برنج ایرانی برای حفظ ارزش غذایی برنج، باید به نحوه پخت آن توجه کرد که در زیر به 5 مورد در این باره اشاره می‌کنیم.در کشورهای مختلف یک نوع غله به عنوان قوت غالب مصرف می‌شود که قسمت عمده کالری مورد نیاز روزانه را تأمین می‌کند؛ در ایران، گندم و برنج؛ در انگلستان، سیب‌زمینی و در ایتالیا، ذرت. بنابراین اگر فردی روزانه به 2000 تا 2500 کیلوکالری انرژی نیاز دارد، 55 تا 60 درصد انرژی مورد نیاز را باید با مصرف انواع غلات تأمین کند. غلات یکی از مهم‌ترین گروه‌های اصلی غذایی هستند که باید انواع مختلف آن مانند نان، برنج، ماکارونی، ذرت و… در برنامه غذایی همه افراد به خصوص کودکان و نوجوانان که در سنین رشد هستند، گنجانده شود. این ماده غذایی سرشار از نشاسته و ویتامینهای گروه B است که در متابولیسم بدن دخالت دارد.

سالم ترین روش پخت برنج ایرانی

بعد از 6 ماه رشد و تکامل کودک، شیر مادر با وجود ارزش غذایی و ترکیب‌های مفیدی که دارد، قادر به تأمین نیازهای رشدی کودک نیست زیرا علاوه بر اینکه انرژی کمتری دارد، آهن کافی را هم به بدن نمی‌رساند. از این رو، برنج اولین گروه از غلات است که به صورت پودر برنج یا فرنی در برنامه غذایی کودک گنجانده می‌شود.

البته مهم‌ترین نکته از نظر تغذیه‌ای، این است که ترجیحاً غلات مصرفی از دانه کامل تهیه شده باشند زیرا در سلامت همه افراد به خصوص گروه‌های آسیب‌پذیر اینکه با مصرف روزانه مواد غذایی، تعادل بین املاحی که در تعادل آب و الکترولیت نقش دارند، (به خصوص سدیم و پتاسیم) برقرار شود، از نظر فیزیولوژیک مهم است.

دانه برنج حاوی چه ویتامین هایی است؟

دانه غلات، حاوی سدیم است و پوسته آن پتاسیم دارد، بنابراین واضح است که اگر پوسته غلات دور ریخته شود یا بیشترین سهم مصرفی غلات بدون سبوس یا آرد باشد، مقدار زیادی سدیم دریافت می‌شود که می‌تواند باعث اختلال در تعادل الکترولیت‌ها و در نهایت منجر به پرفشاری خون و در درازمدت بروز بیماری‌های قلبی – عروقی شود.

از این رو باید در برنامه غذایی کودکان بهترین نوع غلات را که از دانه کامل تهیه شده‌اند، گنجاند. اگر غلات با حبوبات مصرف شود، از عالی‌ترین منابع تأمین‌کننده پروتئین، ریزمغذی‌ها و در نهایت رشد مناسب در کودکان خواهد بود زیرا علاوه بر فیبر و سبوس، حاوی عناصر دو ظرفیتی، آهن، منیزیم و روی هم است.

مزایای مصرف برنج قهوه ای 

برنج قهوه‌ای یکی از بهترین انواع غلات است که متأسفانه در کشور ما بسیار کم تولید و مصرف می‌شود.

میزان کالری برنج به روغنی که در طبخ آن استفاده می‌شود، بستگی دارد. میزان کالری 100 گرم برنج که بدون روغن پخته می‌شود، نسبت به 100 گرم نان، کمتر است اما وقتی برای پخت به آن روغن اضافه شود، میزان کالری افزایش می‌یابد

برنج قهوه ای حاوی فیبر محلول بالا و شاخص نمایه گلایسمی پایین است. نمایه گلایسمی در مورد غلات، شاخصی است که سرعت هضم و جذب نشاسته در دستگاه گوارش نشان می‌دهد و هر چقدر نمایه گلایسمی غلات بالاتر باشد، نشاسته در بدن زودتر هضم و جذب و به قند تبدیل خواهد شد.

به این ترتیب غلات بدون سبوس یا غلاتی که از آرد تصفیه‌شده تهیه شده‌اند، در مقایسه با غلات سبوس‌دار، نمایه گلایسمی بالاتری دارند و با مصرف آن‌ها میزان قندخون در فاصله زمانی کوتاهی بالا می‌رود که برای سلامت مفید نیست.

بیشتر خانواده‌ها با این تصور که آبکش کردن برنج باعث کم شدن نشاسته موجود در آن می‌شود، برنج را آبکش می‌کنند در حالی که این تصور کاملاً غلط است و با آبکش کردن برنج، قسمت قابل‌توجهی از فیبر محلول در آن از بین می‌رود و ارزش غذایی‌اش کم می‌شود.

5 نکته‌ی مهم در پخت برنج ایرانی

برنج از جمله غلات مغذی و پرمصرف دنیاست. این ماده غذایی حاوی کربوهیدرات‌های پیچیده است؛ کربوهیدرات‌های ساده و پیچیده بخش بزرگی از رژیم غذایی هر فردی را تشکیل می‌دهند. البته برای حفظ ارزش غذایی این غله، باید به نحوه پخت آن توجه کرد که در زیر به 5 مورد در این‌باره اشاره می‌کنیم:….

  1. برای پخت برنج آن را آبکش نکنید، زیرا تمام ویتامین‌های محلول در آب با آبکش کردن حذف می‌شوند. در واقع مهم‌ترین ارزش تغذیه‌ای خوراکی‌هایی مانند برنج و نان، ویتامین‌های گروه B است که برای سوخت‌وساز کربوهیدرات‌ها مورد نیاز هستند. این ویتامین‌ها به دلیل اینکه محلول در آب هستند وقتی طی حرارت زیاد در آب می‌جوشند در آب حل و با آبکش کردن برنج، دور ریخته می‌شوند و در نهایت برنج مصرفی اگرچه دارای مواد نشاسته‌ای است اما فاقد ویتامین‌هایی است که باعث سوخت‌وساز ترکیب‌های فوق و آزاد شدن انرژی‌شان می‌شود.
  2. معمولاً اضافه کردن نمک هنگام خیس کردن برنج، تأثیری در افزایش یا کاهش ارزش غذایی آن ندارد اما نباید فراموش کرد مصرف زیاد نمک مانند سم است و باعث بروز بیماری‌هایی نظیر فشارخون بالا و پوکی استخوان می‌شود.
  3. میزان کالری برنج به روغنی که در طبخ آن استفاده می‌شود، بستگی دارد. میزان کالری 100 گرم برنج که بدون روغن پخته می‌شود، نسبت به 100 گرم نان، کمتر است اما وقتی برای پخت به آن روغن اضافه شود، میزان کالری افزایش می‌یابد. در ضمن، یک قاشق غذاخوری برنج شفته، تقریباً معادل 5/1 قاشق غذاخوری برنج دانه‌دانه بوده و طبیعی است که کالری آن در واحد حجم، بیشتر باشد.
  4. اگرچه خوردن غذاهای پوره شده به دلیل هضم راحت برای سالمندانی که مشکل جویدن دارند یا کودکانی که به آن‌ها غذای کمکی داده می‌شود، مناسب است اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که وقتی مواد غذایی حاوی کربوهیدرات مانند برنج، ماکارونی و نان در اثر طبخ طولانی مدت «له» یا «شفته» می‌شوند، سرعت آزاد شدن قند (گلوکز) از ترکیب‌های نشاسته‌ای افزایش می‌یابد و به اصطلاح نمایه گلایسمی‌شان بالا می‌رود. به عبارت ساده‌تر، ترکیب نشاسته‌ای در بدن به سرعت به قند ساده تبدیل می‌شود و در نتیجه پاسخ انسولین بدن هم افزایش می‌یابد که در نهایت باعث بروز مشکلات متابولیکی خواهد شد. بنابراین مصرف برنج شفته یا له‌شده در سالمندانی که در معرض ابتلا به مشکلات متابولیسمی هستند، توصیه نمی‌شود و بهتر است مدت زمان پخت مواد غذایی نظیر برنج طولانی نباشد.
  5. اگر از روغن‌های جامد یا مایع برای پخت برنج استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید که مناسب‌ترین روغن‌ها، روغن‌های مایع گیاهی هستند که در میان آن‌ها روغن زیتون بهترین است. به این شرط که بعد از پخت برنج به آن اضافه شود.
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : قیمت برنج,خرید برنج,برنج ایرانی,برنج ایرانی مرغوب,خرید برنج ایرانی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 266 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 1:20

فست فود و صنایع غذایی مربوط به آن همچنان در حال رشد هستند با وجود خطرات بهداشتی مرتبط با آن لذت خوردن فست فود اجتناب ناپذیر است و این نشان دهنده ی اهمیت راه اندازی یک فست فود و کافه رستوران می باشد . درک مصرف کنندگان از غذاهای فست فود دیگر محدود به خدمات سریع و راحتی در خوردن آن نیست بلکه مفهومی دوگانه ظهور کرده است که مبتنی بر فستیوالی از غذاهای سنتی و فست فود با تاکید بیشتر بر طعم ، کیفیت ، و ایده مکان هایی است که فست فود ارائه می دهند که این ایده ها در راه اندازی فست فود و رستوران و کافه سیار تاثیرگذار است. راه اندازی یک کافه رستوران یا فست فود یک رویای کارآفرینی  بسیار محبوب است اما این در واقع دور از رویا و دسترس نیست. این کار دشوار نیاز به اراده ی بالایی دارد که اغلب به انجام میرسد.در حالیکه چشم انداز و نبوغ ، کلیدی برای راه اندازی فست فود و رستوران می باشد برای تبدیل جاه طلبی به موفقیت نیازمند تحقیق ، برنامه ریزی ، سرمایه تمرکز کاری و پشت کاری هستید.

6 نکته مهم در راه اندازی فست فود

آیا تجهیزات راه اندازی فست فود با تجهیزات رستوران متفاوت است؟ 

 

در ادامه به ۶ نکته مهم در راه اندازی فست فود می پردازیم ، با ما همراه باشید:

۱٫ خوب تحقیق کنید

از آنجا که تجارت و راه اندازی فست فود رقابتی بسیار تنگ و فشرده می باشد ، بسیار مهم است که تحقیق خود را انجام دهید با مشورت با کسی که قبلاً این کار را انجام داده است شروع کنید . شبکه های اجتماعی مربوط به فست فود را دنبال کنید . مانند کانال های تلگرامی فست فود ، اسنپ فود ، و نت برگ. آنجا محل خوبی برای استفاده از تجربیات و فکر افراد شاغل در این حوزه است.

برای راه اندازی فست فود و رستوران سعی کنید آنچه را که باعث رونق و فروش این حرفه میشود پیدا کنید . چه کاری نمیکنند و چه کارهایی انجام میدهند. اگر فست فود و رستورانی شکست خورده است دلایلش را بپرسید . به عنوان مثال یک ساندویچ بمبی یا یک سلف سرویس یا یک کافه رستوران راه اندازی کنید  . تمرکز بر ارائه یک محصول منحصر به فرد و با کیفیت یک ایده موفق برای راه اندازی فست فود می باشد . بیشتر از همه وقت خود را صرف کنید و بعد از تحقیق تعیین کنید که چه قیمت هایی را مشتریان شما تحمل میکنند ؟ آیا توان رقابت با دیگران در قیمت ها را دارید؟

رستوران و فست فود شامل یک کسب و کار است که غذاهایی از قبیل ساندویچ ، همبرگر، مرغ سوخاری ، سالاد ها ، پیتزاها را به مشتریان ارائه میدهد برای راه اندازی رستوران و فست فود قبل از شروع باید موارد خاصی را در نظر بگیرید.

۲٫ نوع غذا فست فود

قبل از راه اندازی کافه رستوران و فست فود باید نوع غذایی که ارائه خواهید داد را با تحقیق و مطالعات جامع و محلی انتخاب کنید به عنوان مثال مترو ، ساندویچ سرد با سبزیجات تازه سرو میکنید یا  KFC متخصص مرغ سوخاری می باشد شما با در نظر گرفتن محل کسب و نوع مشتریان خود اقدام به ارائه ی گلچینی از انواع غذاهای محبوب آن منطقه داشته باشید تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهید.

۳٫ نمایندگی فروش یا مستقل؟

برای جواب به این سوال که آیا راه اندازی فست فود با سبک و سیاق مستقل بهتر است یا یک نمایندگی فروش. باید به سرمایه اولیه ی خود نگاهی بیاندازیم گاهاً ایجاد شعبه ی نمایندگی یک برند هزینه بالا فست فودتری نسبت به فست فود مستقل دارد و برای راه اندازی آن توان مالی ما کفایت نمیدهد.

انتخاب مکان فست فود

محل کار عامل مهمی است که قبل از راه اندازی فست فود و رستوران باید به آن بپردازید و در تعیین تعداد مشتریان بسیار دخیل است. اگر رستوران و فست فود شما در یک محل خلوت با دید کم راه اندازی شود احتمالاً تجارت شما موفق نخواهد بود. بزرگراه ها ، خیابان های تجاری ، مراکز خرید و نزدیک به دیگر رستوران های فست فود ، محل مناسبی برای راه اندازی یک کافه رستوران و فست فود خواهد بود. مراکز تفریحی و دانشگاه ها نیز گزینه های مناسبی میباشند.

تجهیزات فست فود و دکوراسیون فست فود

تجهیزات و دکوراسیون به طور معمول بیشترین هزینه را برای راه اندازی کافه رستوران و فست فود در بر دارد که شامل دکوراسیون بیرونی و درونی و آشپزخانه است که در انواع رستوران ها با مبالغ متفاوتی به اتمام میرسد.

 

پرسنل فست فود

در راه اندازی کافه رستوران و فست فود کارکنان و نوع خدمات مردمی و انسانی به مشتریان به همان اندازه و به موازات تجهیزات و دکوراسیون تاثیر گذار است . خدمات ضعیف قطعاً از ورود مشتریان جلوگیری خواهد کرد و رستوران شما به نتیجه ای نخواهد رسید . پول اضافی برای استخدام افراد با کیفیت برای کار صرف کنید تا با فروش بیشتر جبران مافات شود.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید تجهیزات فست فود, راه اندازی فست فود, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 246 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 1:19

شدت طوفان های تگرگ می تواند بسیار متفاوت باشد ، از بارش گلوله های ریز گرفته تا تخته سنگ های مخرب بزرگ تر از یک مشت. در مکان هایی مانند غرب میانه ایالات متحده و کانادا ، یکی از اقدامات پیشگیرانه ای که می توانید برای محافظت از خانه خود در برابر تگرگ انجام دهید ،استفاده از نمای فایبر سمنت برد در نماهای ساختمان می باشد. در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا درباره مقاومت نمای فایبرسمنت برد در برابر تگرگ برای شما بنویسیم همراه ما باشید.

تگرگ چیست؟

تگرگ هنگامی ایجاد می شود که قطرات آب کمی در جریان طوفان (حرکت به سمت بالا) از رعد و برق گرفتار شوند. این قطرات آب هر چه بیشتر به آسمان منتقل می شوند ، از سطح انجماد عبور می کنند و در آنجا یخ می شوند. به محض اینکه آنها بتوانند از آنها پشتیبانی کنند ، سنگین می شوند ، شروع به سقوط می کنند ، و در نتیجه طوفان ایجاد می شود.

اندازه گلوله های طوفان به قدرت و اندازه بسته بندی مجدد بستگی دارد. اکثر اوقات سنگ های تگرگ کوچکتر از یک سکه هستند. اما در رعد و برق شدید ، حرکت صعودی به سمت بالا به حدی شدید است که سنگ های تگرگ زمان بیشتری برای جمع آوری قطرات آب فوق سرد و بزرگتر دارند. در شدیدترین طوفان ها می توانند به اندازه یک توپ گلف یا حتی یک توپ سافت بال باشند.حا اگر نمای ساختمان شما مقاومت مناسبی در برابر شرایط اینگونه آب و هوا را نداشته باشد ساختمان شما دجار مشکل می شود و عایقی برای عدم نفوذ آب و رطوبت ندارید. با این تعاریف باید پاسخ دهید که نمای ساختمان شما چقدر در برابر تگرگ مقاومت دارد؟

نمای ساختمان شما چقدر در برابر تگرگ مقاومت دارد؟

نحوه تولید فایبر سمنت برد صفر تا صد 

 

نمای ساختمان شما چقدر در برابر تگرگ مقاومت دارد؟

نمای چوب معمول و جذاب است اما در برابر آسیب های آب آسیب پذیرترین است. پوشش مومی و بوراتی از تخته های سایدینگ مهندسی چوب برای موفقیت سایدینگ بسیار مهم است. اگر پوشش از طریق برخورد سنگ های تگرگ برداشته شود ، مواد ضعیف تر در زیر پوشش قرار می گیرند و می توانند ساختار خانه شما را به خطر بیندازند. اگر شما علاقه مند به نمای چوبی هستید می توانید از فایبر سمنت با طرح چوب استفاده کنید.

نمای آلومینیوم یا فولاد اغلب توسط سازندگان و صاحبان خانه نصب می شود با این تصور غلط که دوام نمای فلزی دوام بیشتری خواهد داشت. سایدینگ آلومینیوم تمایل به فرورفتگی با هر نوع ضربه ، حتی یک طوفان کوتاه تگرگ دارد. گرچه به اندازه آلومینیوم فرورفتگی ندارد ، اما تگرگ های با اندازه درشت می توانند سایدینگ فولادی را با علامت های ناخوشایند برجای بگذارند و حتی به دلیل طراحی و نصب مواد ، کمترین آسیب نیز دیده می شود. اما با انتخاب فایبر سمنت برد با طرح های ساده و خاکستری می توانید از اینگونه اسیب ها به نمای منزل خود جلوگیری کنید.

بسیاری از صاحبان خانه ها نمای پی وی سی را انتخاب می کنند زیرا اغلب به عنوان گزینه سایدینگ با دوام و نگهداری کم به بازار عرضه می شود. واقعیت این است که با بارش در طوفان های تگرگ ، اینگونه نماها نیز از مقاومت کمی برخوردارند و ازبین می روند. با گرم كردن تخته ها یا پر كردن بتونه بیشتر خسارت ها برطرف می شود ، اما این امر به شدت باعث افزایش  هزینه نگهداری و نیروی كار برای انجام تعمیرات این نوع نما برای شما می شود ،اما با استفاده از فایسبر سمنت برد دیگر متحمل هزینه های گزاف اینچنینی نخواهید شد.

مزایای استفاده از نمای فایبر سمنت برد در برابر تگرگ و طوفان

فایبر سمنت برد عالی و با دوام ، پانل الیاف سیمان است و از مزایای آن افزایش دوام  نماهای ساختمان و کیفیت بالای آن برای مطابقت با هر نوع آب هوا و نصب سریع آن می باشد و همراه با ضمانت نامه پیشرو در صنعت ، سیمان الیاف محافظتی را که برای آرامش خاطر شما لازم است به شما ارائه می دهد.

 

تاثیر فایبر سمنت برد در خسارت ناشی از تگرگ

براساس اداره ملی اقیانوسی و جوی (NOAA) ، تگرگ سالانه به طور متوسط بیش از یک میلیارد دلار خسارت به اموال و محصولات وارد می کند. وقتی به سطل های تگرگ آسمانی می افتید ، سقف احتمالاً نگرانی اصلی شماست.

اما فایبر سمنت بردیکی از متریال های نوینی می باشد که با استفاده از آن در نمای خانه خود می توانید محیط داخلی خانه خود را در مقابل هرگونه خسارات ناشی از تگرگ در امان نگه دارید و متحمل ضررهای ناشی از این نوع بارش نشوید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

تگرگ قدرت آسیب رساندن به نمای خارجی ، سقف (از آسفالت ، کاشی یا فلز) ، پاسیو و عرشه ، مسیر رانندگی ، لوله های گاز ، پنجره ها و شاخ و برگ شما را دارد.
تگرگ در یک خط مستقیم نمی افتد. باد آن را وادار می کند تا به زاویه بیاید ، بنابراین اغلب طرفین خانه را لمس می کند. به همین دلیل است که معمولاً برای کل دیوار نمای خارجی خانه نیاز به تعویض پس از طوفان شدید وجود دارد.

هزینه متوسط برای جانبی مجدد فقط یک دیوار جانبی بیرونی آسیب دیده از تگرگ ، ساخته شده از وینیل ، آلومینیوم یا چوب ، می تواند حدود ۶۰۰ دلار برای مواد PLUS 40-50 دلار در ساعت برای کارگر داشته باشد. اگر چندین طرف خانه شما آسیب دیده باشد ، می تواند به سرعت تشدید شود. علاوه بر این ، اگر فوراً آن را تعمیر نکنید ، هزینه بیشتری دارد ، زیرا در این صورت باید با کپک و پوسیدگی خشک ناشی از نفوذ رطوبت کنار بیایید. اما با استفاده از فایبر سمنت برد در نمای بیرونی خانه خود دریگر متحمل اینگونه هزینه نمی شوید.

مقاومت فایبر سمنت برد در برابر تگرگ

نما سیمان الیافی یا همان فایبر سمنت یکی از با دوام ترین نماهای ساختمان است ، از جمله مقاوم در برابر تگرگ. دوام بی نظیر و ظاهر معتبر چوب آن را به یک ماده ساختمانی مناسب برای شرایط محیطی لمسی تبدیل کرده است. فایب سمنت برد در چندین رنگ و بدون تلاش برای نگهداری و نصب مواد دیگر ارائه می شود.

فایبر سمنت برد با فرمول پیشرفته ای ساخته شده اند که حتی برای شدیدترین مناطق آب و هوایی نیز ایده آل هستند. مقاوم در برابر آتش ، مقاوم در برابر رطوبت ، مقاوم در برابر هوا ، موریانه و مقاوم در برابر تگرگ هستند. سایدینگ سیمان الیافی  یا فایبر سمنت ماده منحصر به فردی است که از الیاف سلولز مخلوط با ماسه ، سیلیس و سیمان پرتلند ساخته شده و ماده ای بادوام را ایجاد می کند که می تواند به صورت تخته یا صفحات تشکیل شود.

این متریال نوین دارای ۵۰ سال ضمانت پیشگام در صنعت محصولات جانبی سیمان الیاف است. هنگام زندگی یا ساخت و ساز در یک منطقه مستعد تگرگ ، یک محصول با دوام و دارای ضمانت طولانی چیزی است که شما باید هنگام انتخاب تولید کننده مورد اعتماد خود بدانید.

اگر به دنبال بهترین گزینه برای اجرای نما خانه خود هستید ، فایبر سمنت را برای کار انتخاب کنید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نصب فایبر سمنت,فایبر سمنت ایرانی ,تولید فایبر سمنت,فایبر سمنت , قیمت فایبر سمنت , نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 245 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 1:18

در این مقاله قصد داریم بدانیم چگونه در انجام پایان نامه نمره کامل کسب کنیم؟ بدین منظور باید بدانیم اساسا منظور از نمره کامل در پایان نامه چیست؟ غالبا در صورتی که پایان نامه تمام ابعاد لازم از نظر داور را داشته باشد به آن ۱۸ نمره تمام تعلق می‌گیرد و ۲ نمره باقی مانده به چاپ مقاله مرتبط خواهد بود. چاپ مقاله نیز به ژورنال انتخابی بستگی دارد. بدین منظور باید نحوه نمره دهی پایان نامه را بدانیم تا بدانیم چگونه می‌توان به نمره کامل رسید. پس با ما همراه باشید. دانشجویان مقاطع تحصیلی تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری برای اتمام تحصیلات خود نیاز به دفاع از پایان نامه ارشد یا رساله دکتری دارد. نمره‌ای که برای پایان نامه در صورتی که مطالب آن مرتب گردآوری شده باشد و از انواع جدول و اشکال در توصیف آن استفاده شده باشد و همچنین دانشجو خوب آن را ارائه دهد، ۱۸ در نظر گرفته شده است. اما تکلیف ۲ نمره باقی مانده چیست؟ این ۲ نمره به پایان نامه در صورتی تعلق می‌گیرد که مقاله‌ای معتبر در ژورنالی معتبر تر چاپ شود. در این صورت نمره ۲۰ به دانشجو تعلق خواهد گرفت. به عبارتی دیگر ۲ نمره نهایی به تحقیقات و پژوهش دانشجو بستگی دارد. در واقع منظور از تحقیقات و پژوهش دانشجو همان چاپ مقاله می‌باشد

اما برای اینکه این کار را همزمان با پایان نامه جلو ببریم، چه باید کرد؟

به منظور چاپ مقاله پس از مشخص کردن موضوع پایان نامه که معمولا در ترم اول کارشناسی ارشد و یا نهایتا تا اواسط ترم دوم مشخص خواهد شد، بایستی اقدام به تهیه پروپوزال یا به نوعی طرح پیش نویس پایان نامه که در واقع یک نمای کلی از پایان نامه است، بپردازیم. برای رساله دکتری نیز پس از تهیه پروپوزال تحقیقاتی، بهترین زمان برای شروع نوشتن مقاله است. پس از اینکه موضوع نهایی مشخص شد با توجه به آن اطلاعات اصلی و فاکتورهای مهم پایان نامه نیز مشخص خواهد شد. 

چگونه در انجام پایان نامه نمره کامل کسب کنیم؟

چه زمانی پایان نامه تصویب نمی شود؟ 

 

پس از آن می‌توان چکیده پایان نامه یا مطلب اصلی پایان نامه را به عنوان اطلاعات اصلی و یا بدنه اصلی یک مقاله در نظر گرفت. ذکر این نکته لازم است که به تمامی مقالات ۲ نمره کامل تعلق نخواهد گرفت. مقالات می‌توانند از ۲۵/۰ تا ۲ نمره را بسته به اعتبار مجله و کیفیت پژوهش به خود اختصاص دهد. بدین منظور قبل از انتخاب موضوع اصلی پایان نامه باید موضوعات روز رشته خود را بشناسید و سعی کنید پایان نامه خود را در همان زمینه‌ها طراحی کنید. طبیعی است موضوعات قدیمی و پیش افتاده چیزی برای تبدیل شدن به یک مقاله معتبر را ندارند! بنابراین برای انتخاب موضوع پایان نامه وقت صرف کنید. حتی می‌توانید این کار را قبل از شروع تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انجام دهید. این کار نیاز به تحقیق فراوانی دارد اما قطعا این وقت صرف کردن نتیجه بسیار خوبی در دراز مدت خواهد داشت.

کسب نمره کامل پایان نامه چگونه ممکن است؟

برای اینکه بتوانیم نمره کامل پایان نامه را کسب کنید بایستی برای چاپ مقاله در مجله‌ای معتبر از همین ابتدا دست به کار شوید. همانطور که گفته شد توجه به موضوع انتخابی پایان نامه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با انتخاب یک موضوع درست و به روز که امکان کار تحقیقاتی و پژوهشی اضافی بر روی آن وجود داشته باشد تقریبا ۵۰% کار چاپ مقاله را انجام داده‌اید، در گام بعدی با انتخاب یک مجله و یا ژورنال درست نیز باقی مسیر را طی کنید.

 

نوع مقالهمیزان نمره اختصاص یافته
Pumped۲نمره
Scopus۱ تا ۲ نمره
ISI۲ نمره
ISC۱ تا ۵/۱ نمره
علمی پژوهشی داخلی۱ تا ۵/۱ نمره
علمی پژوهشی خارجی۵/۰ تا ۵/۱ نمره
همایش‌های خارجی و بین المللی۵/۰ تا ۱ نمره
همایش‌های داخلی۲۵/۰

 همانطور که مشاهده می‌کنید جدولی برای شما عزیزان به منظور انتخاب مجله مناسب برای چاپ مقاله تهیه شده است. طبیعی است که مقالاتی با نمره بالاتر بایستی کیفیت بالاتری نیز داشته باشد. برای مثال پایان نامه‌ای را در نظر بگیرید که موضوع جدید و یا بروزی ندارد بنابراین نهایت نمره‌ای که برای آن می‌توان در نظر گفت ۲۵/۰ می‌باشد. اما گاهی اوقات یک پایان نامه به قدری پربار است و یا موضوع آن به قدری حساب شده انتخاب شده است که نه یک مقاله بلکه شاید بتوان سه مقاله از آن استخراج کرد و در مقالات معتبر داخلی یا خارجی به چاپ رساند و نمره کامل پایان نامه را کسب کرد. 

هدف از استخراج مقاله از پایان نامه چیست؟

به عبارتی دیگر فلسفه مقاله در کنار پایان نامه، تقویت ابعاد مختلف مسیر تحصیلی یک دانشجو است. با این کار علاوه بر بعد اجرایی بعد تحقیقاتی و پژوهشی دانشجو نیز تقویت می‌شود. البته ناگفته نماند که نمره کامل پایان نامه یعنی نمره ۱۸ تمام در صورتی ارائه می‌شود که این کار دانشجو از قسمت‌های مختلف و البته مناسب تشکیل شده باشد. 

 

یک پایان نامه خوب برای کسب نمره کامل باید چه شرایطی داشته باشد؟

  • بخش تحقیقاتی پایان نامه موثر باشد

  • پایان نامه دارای نوآوری و خلاقیت باشد

  • ارائه دانشجو با تسلط کافی و به دور از استرس باشد

  • ساختار پایان نامه صحیح باشد. در واقع ضمن داشتن عنوان مناسب و جذاب که به اصل موضوع اشاره می‌کند، بدنه خوب و محکمی داشته باشد و نتیجه گیری خود را با استفاده از ابزار و روش‌های آماری محکم ارائه دهد. همچنین نتیجه بندی مشخص و واضحی داشته باشد که به طور کامل و شفاف به دستاورد پایان نامه اشاره کند. می‌توانید مطمئن باشید چنین پایان نامه‌ای نمره کامل را کسب خواهد کرد.

مشاوره انجام پایان نامه ارزان 

اگر شما دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری باشید احتمالا نوشتن پایان نامه یکی از دغدغه های شماست. انجام پایان نامه علاوه بر مشکلاتی که برای نگارش ، انتخاب موضوع پایان نامه و نوشتن پروپزال دارد ، جنبه مالی آن نیز یکی از مشکلات دانشجویان است. نگارش پایان نامه از ابتدا تا انتها شامل هزینه هایی است که شاید برخی از دانشجویان توان پرداخت آن را نداشته باشند. بنابراین ما در نگارشگران برتر با استفاده از برترین مشاوران کشور سعی کرده ایم تا هزینه های اضافی را کسر و انجام پایان نامه برای شما ارزان تمام شود. کافیست تا با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما در انجام پایان نامه ارزان راهنمایی کنند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : هزینه انجام پایان نامه,موسسه انجام پایان نامه,انجام پایان نامه ,انجام پایان نامه دکتری, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 227 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 1:17

شرکت مدرن سازان رادیس با چندین سال سابقه و تجربه در زمینه نصب و اجرا و فروش کناف با کادری مجرب برای اجرای کناف در دکوراسیون داخلی منزل، محل کار ، شرکت با استفاده از طرح و مدلهای به روز مطابق با سلیقه شما آمادگی خود را برای خدمت رسانی به همشهریان ساکن کازرون اعلام میدارد . شما عزیزان می توانید با ثبت درخواست خود در زمینه اجرای کناف از بازدید و مشاوره رایگان شرکت مدرن سازان رادیس نیز بهره مندشوید.

از کناف در چه مکانهایی می توان استفاده کرد؟

امروزه در صنعت ساختمان، کناف جایگزین روش های سنتی شده است و می تواند تمام نیازهای مهندسی و معماری را در همه مکانها و فضاها برآورده کند. در ساختمانها با کاربردهای مختلف هم از کناف استفاده می شود.

اجرای دیوار کناف در کازرون

یکی از خدمات کناف کاران شرکت مدرن سازان رادیس نصب و اجرای کناف روی دیوار و اجرای دیوار جدا کننده با کناف می باشد . متخصصین رادیس علاوه بر طراحی مطابق با سلیقه و خواست شما و در نظر گرفتن تمامی جوانب زیبا سازی در سریع ترین زمان به اجرای آن در منزل و یا محل کار شما خواهند پرداخت . شماعزیزان می توانید جهت اطلاع از طرح و نمونه اجرای کناف و همچنین قیمت کناف در کازرون با کارشناسان و مشاورین شرکت مدرن سازان رادیس تماس حاصل نمایید . ما شما را در انتخاب سقف و دیوار کناف مناسب راهنمایی می کنیم.

قیمت اجرای کناف در کازرون

می توان گفت که مهمترین عواملی که قیمت کناف را تعیین می کند جنس و طرح و متراژ کل کار می باشد . کناف بسته به نوع طرح آن که ساده یا طرح دار است قیمتهای متفاوتی دارد . قیمت اجرای انواع طرح دکوراتیو و خاص بعد از تعیین طرح و آنالیز مصالح مصرفی تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت به روز و آخرین خدمات سقف کناف و دیوار کناف در کازرون و نیز قیمت فروش و نصب کناف هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید. شرکت مدرن سازان رادیس در نظر دارد تا با ارائه بهترین خدمات در امور کناف اعم از مشاوره و طراحی و اجرای کناف رضایت شما کارفرمای عزیز را جلب نماید.

اجرای کناف در کازرون

اجرای دیوار کناف در سبزوار 

 

موارد تعیین کننده قیمت نهایی در دیوار کناف شامل ، ارتفاع مدنظر برای اجرای دیوار کناف ، فضای مورد نظر اجرا، جنس سطح فضا برای اجرا ، نوع کناف دیوار ، جنس پانل مورد نظر، برند مصالح مصرفی ، ضخامت پانل ، متراژ کل برای اجرای دیوار کناف، قرار داشتن در یا پنجره در دیوار مورد نظر برای اجرا، قرار داشتن انواع شکست در دیوار کناف در قیمت کناف دیوار موثر است .

نکات مهم در انتخاب کناف

مورادی که در انتخاب کناف باید مورد توجه قرار دهید ، انتخاب نوع و طرح کناف متناسب با نیاز شماست . امروزه چیزی که بسیار مورد توجه طراحان داخلی قرا گرفته است اجرای کناف با ترکیبی از روش سنتی و روشهای نوین می باشد . قیمت مناسب، سهولت استفاده و زیبایی از جمله ویژگی هایی است که باعث محبوبیت استفاده از کناف در ایران شده، در کنار این ویژگی ها همخوانی طرح های کناف با سلیقه و سبک معماری ایرانی بر این محبوبیت افزوده است. متخصصین ما تمام تلاش خود را به کار گرفته تا شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین کناف راهنمایی نمایند .

مزایای استفاده از سقف کناف

  • سرعت و دقت بالا در طراحی و اجرا
  • کاهش تعداد نیرو برای اجرای پروژه
  • هزینه کناف نسبت به دیگر سقفهای کاذب از جمله گچ ، رابیتس ، چوب و غیره کمتر است
  • کناف به شکل عایق عمل می کند و از این حیث شاهده صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم
  • به دلیل ساختار مفصلی که کناف دارد در مقابل زلزله مقاومت خوبی دارد
  • عایق های صوتی و حرارتی
  • سبک سازی ساختمان
  • ساخت سقف های معلق تزئینی
  • عدم نیاز به پیش بینی آویز
  • کاغذ دیواری ، بلکا ، رنگ و هر طرح دیگری را می توانید بر روی سطح کناف اجرا کنید .
  • باز بودن دست طراح و اجرا کننده کناف جهت طراحی و اجرا

اجرای سقف کناف در کازرون

امروزه از کناف سقف بخاطر مزایایی که ذکر شد در طراحی دکوراسیون داخلی منزل بسیار استفاده می شود. دو نوع سقف کناف وجود دارد : سقف کناف یکپارچه و سقف کناف مشبک .

 

سقف کناف یکپارچه : در این نوع سقف کناف، کناف بدون درز بوده و ساختار آنها از اتصال تایل روکش دار گچی به سقف اصلی متصل می شوند. این ساختار از لحاظ معماری بسیار منعطف بوده و در ساخت سقف های زیبا و دکوراتیو کاربرد دارند. این نوع از کناف عایق حرارت و صوت بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. ساختار سبکی دارد و جایگزین مناسبی برای سقفهای کاذب غیر استاندارد می باشند و پس از اجرا قابلیت رنگ آمیزی نیز دارد.

سقف کناف مشبک : از سازه های T شکل و تایل های گچی تشکیل می شوند. این شبکه به وسیله آویزهای قابل تنظیم به سقف اصلی متصل شده و سپس تایل های گچی درون این شبکه قرار می گیرند. نصب سریع، دسترسی آسان به فضای پشت کناف و تعمیر و نگهداری ساده از جمله ویژگی های کناف می باشند.

آیا می توان از کناف در شرایط آب و هوایی متنوع استفاده کرد؟

بله ؛ کناف از جمله سازه های مقاوم محسوب می شود. کناف به قدری انعطاف پذیر و خوب است که از آن می توان در اقلیم های مختلف با شرایط آب و هوایی متنوع استفاده کرد. شرکت مدرن سازان رادیس آماده اجرای خدمات اجرا و نصب کناف در کازرون می باشد. برای اطلاع از قیمت و جزئیات اجرای کناف در کازرون تماس با مدرن سازان رادیس را فراموش نکنید.

آیا در نمای بیرونی ساختمان نیز می توان از کناف استفاده کرد؟

بله، این موضوع به طرح معماری پروژه بستگی دارد و می توان از کناف در سطوح، رنگ نما یا پوشش های بافت دار معدنی استفاده کرد. در همه پروژه ها، قطعات کاشی و سرامیک و آجر با وزن مشخص و به کمک چسب کاشی کناف به سازه می چسبد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کناف و نحوه اجرا و قیمت روز آن با ما در تماس بوده و یا با مراجعه به آدرس اینترنتی radiscompany.com پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید . کارشناسان و مشاوران در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند . همین امروز با ما تماس بگیری

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : قیمت کناف,کناف ارزان, اجرای کناف,کناف دیوار ,تولید کناف,کناف, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 297 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 1:14

ایده های دکوراسیون منزل چوبی برای هر کسی که می خواهد فضای زندگی خود متحول کند مناسب است. استفاده از محصولات چوبی در دکوراسیون بسیار هیجان انگیز است ، پس چرا یک طراحی داخلی شیک و در عین حال جذاب ایجاد نمی کنید؟ 

 نیمکت چوبی پشت دار                              

مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند. با خرید و یا ساخت محصولات چوبی، شما یک فضای زندگی لذت بخش دارید که تمام ایده ها و خلاقیت های دکوراسیون منزل چوبی شما را نشان می دهد. بهترین چیز در مورد تزئینات چوبی این است که می توانید به راحتی دکوراسیون خود را آنگونه که می خواهید ایجاد کنید. لازم نیست که طرح ها به صورت پیچیده باشند. فقط چیزی ایجاد کنید که متناسب با دکوراسیون فعلی فضای زندگی شما باشد. 

 طراحی ، اجرا و ساخت انواع محصولات چوبی

از چوب می توان به چندین روش مختلف در خانه استفاده کرد. می توان آن را بر روی دیوار قرار داد تا قفسه ای برای کتاب های شما ایجاد شود ، یا می تواند یک میز اینه یا جا کفشی کوچک برای ورودی اصلی باشد. دراسپرلوس دکور شما می توانید ایده های عالی برای دکوراسیون منزل خود را مشاهده کنید.

یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.
شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :

۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
 ۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹

شما می توانید با گردش در اسپرلوس دکور ، از ایده ها موجود لذت ببرید و نظرات خود را در مورد تزئینات چوبی منزل با ما در میان بگذارید. همچنین  برای سفارش و ساخت محصولاتی که در تصاویر می بینید، با ما تماس بگیرید.
در حال حاضر در اسپرلوس دکور انواع تی وی ست، میز ناهارخوری، کتابخانه، میز مدیریتی، کمد و قفسهو تخت خواب طراحی و ساخته می شود

عکس کلبه در جنگل پاییزی 2020

عکس کلبه در جنگل پاییزی 2020 

عکس کلبه در جنگل پاییزی 2020 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 576 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 1:12

صندلی  مدیریتی اروند مدل 3320 یک صندلی شیک با فرمی رسمی است که با برخورداری از  تکیه گاهی بلند برای استفاده مدیران مناسب است. این مدل صندلی دارای مدل  های کنفرانسی و کارشناسی هم خانواده نیز می باشد که برای داشتن ست اداری  شیک و مدرن خرید همه این مدل ها را باهم پیشنهاد می کنیم. این صندلی  مدیریتی جدید کلافی چوبی با ضخامت 10 میلی متر دارد که موجب استحکام قابل  توجه صندلی می شود. روی این کلاف ها برای ایجاد نرمی و راحتی در قسمت تکیه  گاه از ابر یورتان 25 کیلویی با ضخامت 100 میلی متر و در کفی از ابر 30  کیلویی با ضخامت 80 میلی متر استفاده شده است.  این  صندلی اپراتوری با قابلیت تنظیم زاویه نشیمن و تکیه گاه که به هم متصل و  وابسته اند و همچنین تنظیم ارتفاع صندلی با ابعاد و نیاز هر کاربر قابل  تنظیم و هماهنگی است. میزان تغییر این زاویه از طریق پیچ تعبیه شده در زیر  نشیمن قابل تنظیم است. 

صندلی مدیریتی نیلپر مدل OCM901E 

imgp-cd85nou47n9fhe41432.jpg

مشخصات صندلی مدیریتی اروند

جنس: چرم یا پارچهگارانتی: سه سال بر طبق ضوابط شرکت اروندوضعیت نصب: نداردگروه کالا: صندلی مدیریتیتنوع محصول: صندلی مدیریتجنس رویه: چرم , پارچه سادهوضعیت پایه: پایه چرخدار , پایه ثابتجنس پایه: چوبوضعیت دسته: دسته ثابتوضعیت مکانیزم: مکانیزم سینکرونجنس ساختار: ترکیبیوضعیت فوم: فوم سردمحل تولید: تولید ایرانگارانتی: گارانتی ویژه تامین کنندهنوع بسته بندی: حبابدار و شرینک

خرید صندلی اداری و صندلی مدیریتی از فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری وی چوب

برای  سفارش صندلی مدیریتی می توانید با مجموعه وی چوب تماس گرفته و صندلی مورد  نظر خود را انتخاب کنید . وی چوب در کمترین زمان محصول را برای شما ارسال  خواهد کرد.همچنین وی چوب سلامت کالا را برای شما ضمانت خواهد کرد و گارانتی  و خدمات پس از فروش از مزایای خرید صندلی مدیریتی خواهد بود. 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید صندلی اداری,صندلی مدیریتی ,صندلی مدیریتی ارزان,خرید صندلی مدیریتی ,قیمت صندلی مدیریتی , نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 212 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 1:11

همانطور که میدانیم میزان مقاومت حرارتی سطح خارجی ساختمان یکی از مهم ترین شاخص های کیفیت ساختمان میباشد از این رو مالکان و سازندگان همواره به دنبال عایق هایی بهتر و جدید تر برای ساختمان ها هستند. همچنین در هنگام ساخت و یا بازسازی فرصت خوبی برای در نظر گرفتن عایق مناسب برای دیوار ها خواهد بود تا ضمن آسوده گی در فصل زمستان در مصرف انرژی نیز صرفه جویی گردد.

هنگامی که ما شرایط ایجاد و رشد پدیده هایی مانند لکه ، کپک و یا جلبگ روی فایبر سمنت برد سایدینگ را درنظر داریم توجه ما غالباً بر روی جلوگیری از نفوذ آب و یا کنترل بخار از طریق تمهیداتی مانند فلاشینگ و آب چکان خواهد بود اما در این میان نباید نقش پل های حرارتی را فراموش کرد.

منظور از پل حرارتی چیست و چگونه ایجاد می شود؟

پل حرارتی که به نام های پل سرد و یا پل گرمایی نیز شناخته میشوند ، به سطح یک شیئ اطلاق میشود که ضریب انتقال حرارت آن به طور قابل ملاحظه ای بالاتر از مصالح اطراف آن است که موجب کاهش ضریب انتقال حرارت کلی آن قسمت از ساختمان خواهد شد. پل حرارتی در اثر عوامل زیر به وجود می آید:

مصالح با ضریب انتقال حرارتی بالاتر از مصالحی دیگری که آن را احاطه کرده

نفوذ حلقه گرمایی

شکاف در میان عایق حرارتی

نمای فایبر سمنت برد عایق حرارتی

نمای فایبر سمنت برد عایق حرارتی

چگونه می توان از ایجاد کپک روی نمای فایبر سمنت برد جلوگیری کرد؟

پل های حرارتی موجب بالارفتن مصرف انرژی شده و ممکن است باعث بروز پدیده میعان گردند که موجب ایجاد کپک ، و جلبگ بر روی نمای فایبر سمنت خواهد شد. شکل جلبگ های ایجاد شده در سطح نما بیانگر تغییرات ضریب انتقال حرارتی در سطح نمای فایبر سمنت برد ، متاثر از نقش پل های حرارتی میباشد

استفاده از فوم های سلول بسته موجب ایجاد یک پوشش محافظ در زیر پوشش نمای فایبر سمنت برد (و روی لایه زیر کار مانند OSB) خواهد شد این لایه میبایست مقاوم در برابر نفوذ آب و نفوذ ناپذیر در برابر هوا باشد. اما در عین حال میبایست اجازه خروج و کنترل عبور بخار را نیز بدهد تا از ایجاد کپک و قارچ در داخل دیوار و یا در میان عایق حرارتی جلوگیری به عمل آید.

فوم های سلول بسته جهت بی اثر کردن نقش پل های حرارتی میبایست از مقاومت حرارتی در حدود R = 0.2 m2k/w برخوردار باشند هر چه ضریب انتقال حرارت این محصول پایین تر باشد می توان از ضخامت های کمتر آن در نما استفاده نمود.

فوم سلول بسته در کدام قسمت فایبر سمنت قابل اجراست؟

استفاده از یک لایه فوم سلول بسته در زیر نمای فایبر سمنت برد باعث از بین بردن اثر پل های حرارتی شده و احتمال ایجاد جلبگ ، قارچ و کپک را از بین خواهد برد استفاده از این فوم ضمن جلوگیری از نفوذ هوا نمیبایست مانع خروج و کنترل بخار گردد.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید فایبر سمنت ,قیمت فایبر سمنت,فایبر سمنت,تولید فایبر سمنت ,فایبر سمنت ارزان, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 248 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 1:09

هر روز به موتور وسیله نقلیه خود اعتماد می کنید تا هر بار که استارت میزنید روشن شود. مهم نیست که کجا رانندگی می کنید ، گرد و خاک ممکن است در موتور شما وارد شود که به طور قابل توجهی مانع عملکرد ماشین شما می شود. وظیفه دور نگه داشتن آلودگی و سایر مواد ناخواسته از موتور به عهده فیلتر هوا ماشین است. در این مقاله تصمیم گرفتیم که به سوال بسیاری از مالکان ماشین که می پرسند کدام فیلتر هوا برای ماشین من مناسب است؟ پاسخ دهیم همراه ما باشید.

تاثیر فیلتر هوا با کیفیت بر خودرو

فیلتر هوا به عنوان یک جز اصلی در سیستم ورودی هوا ، معمولاً از کاغذ چین دار ساخته می شود. فیلتر هوا ،گرد و غبار موجود در هوایی را که به سیستم ورودی هوا وارد می شود به دام می اندازد و قبل از ورود به موتور آن را فیلتر می کند. در نتیجه داشتن فیلتر هوا با کیفیت برتر مساویست با عملکرد برتر موتور و شتاب ماشین.

مزایای خرید فیلتر هوای مناسب

خرید فیلتر هوای باکیفیت و مناسب برای اتومبیل شما جریان بهینه هوا ، حداکثر کارایی موتور و بهترین بازده سوخت را فراهم می کند. توانایی فیلتر هوای شما در پاک کردن آلودگی ، آلودگی  مواد خارجی مضر از هوای ورودی موتور شما مستقیماً به عمر طولانی موتور شما مربوط می شود.

هر چه آلودگی ، گرد و غبار و باقی مانده ها از هوای ورودی به موتور شما بیشتر شود ، عملکرد موتور شما با فشار  بیشتری انجام می شود و ماندگاری موتور شما بیشترکمتر می شود. بنابراین منطقی است که خرید فیلتر هوا با کیفیت بالاترین سهم  را در افزایش کارایی موتور و ماندگاری بیشتر موتور دارد.
خرید فیلتر هوای برتر برای اتومبیل شما جریان بهینه هوا ، حداکثر عملکرد موتور و بهترین بازده سوخت را فراهم می کند.

کدام فیلتر هوا برای ماشین من مناسب است؟

فیلتر هوا چقدر در شتاب موتور تاثیر دارد 

 

کدام فیلتر هوا برای ماشین من مناسب است؟

فیلترهای هوا توسط مجموعه ای از آزمایشات انجام شده توسط انجمن مهندسان خودرو مورد ارزیابی و تأیید قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که آنها نیازهای سازنده موتور را برآورده می کنند. این آزمایش مشخص می کند که چه مقدار آلودگی ، مواد زائد و مواد آلوده توسط یک فیلتر به دام افتاده و فیلتر هوا قبل از گرفتگی چه مدت دوام دارد. سپس فیلترهای هوا براساس کارایی آنها در آن آزمایشات درجه بندی می شوند.

همانطور که موتور شما هوا را می گیرد ، از طریق یک لوله ورودی هوا عبور می کند که هوا را از طریق چندین چین فیلتر هوا هدایت می کند. منافذ فیلتر هوا دارای سوراخ های میکروسکوپی بزرگ تر و کوچک تر هستند ، بنابراین کوچک در اندازه های میکرون اشاره می شود. ضخامت ، چگالی و اندازه میکرون ماده ای که فیلتر چین دار را تشکیل می دهد ، کیفیت فیلتر را تعیین می کند. میکرون یک واحد اندازه گیری در سیستم متریک برابر با طول ۱ میلیونیمم متر (حدود ۳۹ میلیونیمم اینچ) است. سطح مقطع متوسط موی انسان ۵۰ میکرون است. هرچه درجه میکرون کمتر باشد ، قابلیت فیلتر بهتر است.

فیلتر تقلبی نخرید!

متاسفانه ، هنگام دیدن فیلتر هوا اغلب به نظر می رسد که همه یکسان هستند و تفاوتی ندارند. فیلترهای ارزان قیمت با کیفیت پایین حاوی مواد فیلتر بسیار نازک با انشعاب کمتر ، کاغذ متراکم کمتر و درجه میکرون بالاتر هستند ، در نتیجه باقی مانده ها و مواد آلوده هوا کمتر فیلتر و به دام می افتد.

 

ویژگی فیلتر هوا مناسب چیست؟

یک فیلتر با کیفیت بالا و مناسب ، دارای فیلتر میکرون کم و پلیسه های گسترده ای(چین های کاغذ فیلتر)است که آن را قادر می سازد حجم زیادی از مواد زائد و مواد آلوده را به دام بیندازد ، که باعثراندمان بالاتر موتور می شود و از موتور ماشین شما بهتر محافظت می کند.

ضخامت ، چگالی و اندازه میکرون ماده ای که فیلتر چین دار را تشکیل می دهد ، کیفیت فیلتر را تعیین می کند.

هنگام خرید فیلتر هوا چه نکاتی را باید در نظر بگیرم؟

فیلتر هوای شما دفاع اصلی در برابر خاک ، گرد و غبار و آلودگی های موجود در هوا  است که بهره وری و عمر طولانی موتور شما را از بین می برند.با در نظر گرفتن هزینه تعویض و یا تعمیر موتور به این نتیجه خواهید رسید که تعویض به موقع فیلتر وخرید فیلتر با کیفیت و مناسب برای ماشین تان از لحاظ هزینه ای بسیار با صرفه تر می باشد. . هنگام انتخاب فیلتر هوا ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • علامت استاندارد فیلتر
  • رتبه بالای حذف آلاینده ۹۸٪ یا بالاتر
  • درجه پایین میکرون
  • رتبه بندی مسافت پیموده شده بالا
  • مشخصات تجهیزات اصلی را برآورده یا از آنها بیشتر کنید
  • محافظت برتر در برابر نفوذ خاک و گرد و غبار

 

عوامل دیگری که در خرید فیلتر هوا مناسب  باید در نظر گرفته شود چیست؟

محیطی که در آن زندگی می کنید و رانندگی می کنید می تواند بر فیلتر هوا تأثیر بگذارد. اگر به طور مكرر در یك محیط غیرمعمول غبارآلود و كثیف مانند ماسه ای یا جاده های خاكی رانندگی می كنید یا در نزدیكی ساحلی كه شن و ماسه در آن وجود دارد زندگی می كنید ، باید همیشه بالاترین كیفیت فیلتر هوا را نصب كرده و فاصله بین تعویض ها را افزایش دهید.

چه در داخل شهر و چه در خارج از شهر رانندگی می کنید ، همیشه فیلتر هوای ماشین خود را چک کنید و از خرید فیلتر هوای موتور با کیفیت بالا اطمینان حاصل کنید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : تولید کننده دستگاه فیلتر هوا ,خرید ارزان فیلتر هوا,خرید دستگاه تولید فیلتر هوا,خرید فیلتر هوا,تولید فیلتر هوا, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 237 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 1:07

در این هنر شما میتوانید تکه‌ها و قطعات چوب را با رزین اپوکسی تلفیق کنید و یا میتوانید از انواع گلهای خشک ، حشرات و یا هر چیز طبیعی یا مصنوعی و زیبا بهره ببرید و آثار خلاقانه‌ای را ایجاد کنید. شما در این هنر به هیچ وجه محدود به ساخت زیورآلات رزینی نمی‌شوید و می‌توانید هر نوع شی و یا دکوراتیو دلخواه خود را ایجاد کنید از جمله ساخت چراغ خواب با رزین و چوب و ... که در زیر، آن را توضیح میدهیم.

مراحل آموزش ساخت زیورآلات چوب و رزین

مواد لازم برای انجام کار با رزین

رزین اپوکسی و هاردنر مرغوب (مخصوص ساخت بدلیجات)

قطعات چوب

قالب سیلیکونی و یا پلکسی برای ساخت قطعات

رنگ‌های دلخواه و مخصوص رزین

اشیا تزیینی در صورت دلخواه

لیوان پلاستیکی و همزن

سشوار

چسب حرارتی

انواع سمباده

روغن برزک یا کتان برای جلا دادن

ابزارهای مخصوص برای شکل دهی (در صورتی که از قالب خاصی استفاده نکرده باشید و بخواهید شکل و فرم دهی را خودتان انجام دهید.)

مرحله اول نحوه ساخت زیورآلات رزینی

اگر قالب شما سیلیکونی است باید قبل از هر کاری آن را با آب و صابون بشویید. زیرا قالب‌های سیلیکونی بیشتر گرد و غبار و چربی را به خود میگیرد در نتیجه کار نهایی کیفیت بالایی ندارد از این رو قبل از هر کاری پیشنهاد میشودد این مدل قالب‌ها را با آب و صابون بشوید و خشک کنید اما اگر دوست دارید با پلکسی قالب مورد نظر خود را بسازید باید ابتدا ابعاد مناسب مثلاً مربع، مستطیل و ... را برش بزنید و با چسب حرارتی قطعات را به هم بچسبانید.

آموزش رزین دریا 

 

آموزش ساخت زیورآلات چوب و رزین

مرحله دوم روش ساخت زیورآلات چوب و رزین

بعد از تهیه قالب و آماده سازی آن، وقت آن است که قطعات چوب و یا تزئینات مورد نظر را در داخل قالب قرار دهیم. نکته مهم در اینجاست که اگر قالب شما بزرگ است و قطعات مورد استفاده نیز بزرگ هستند برای جلوگیری از شناور شدن قطعات در قالب لازم است آنها را با چسب حرارتی بچسبانید و یا از اجسام سنگین بر روی آنها استفاده کنید. گاهی هم دوست دارید قطعات به صورت شناور در کار باشند که در این صورت نیازی به این روش‌ها نیست.

مرحله سوم برای ساخت زیورآلات چوبی با رزین اپوکسی

در این مرحله لازم است از رزین اپوکسی دوجزیی استفاده کنیم که به اصطلاح از دو جز رزین و هاردنر درست شده است. ابتدا باید رزین را با ترازو اندازه گیری کنیم و به میزان مشخص (برای هر کارخانه سازنده این مقدار متفاوت است) هاردنر اضافه کنیم.

نکته مهم اینجاست که باید هاردنر هم توسط ترازو اندازه گیری شود و به میزان مشخص (متناسب با میزان درج شده در محصول) مخلوط گردد در غیر این صورت مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد اگر مقدار رزین بیشتر از هاردنر باشد محصول نهایی هرگز خشک نمی شود و اگر مقدار هاردنر بیشتر باشد محصول نهایی خشک و شکننده خواهد بود. از این رو میزان اخطلاط هاردنر و رزین بسیار مهم است.

نکته مهم در انتخاب رزین اپوکسی :

در انتخاب رزین و هاردنر باید دقت کافی داشته باشید زیرا کیفیت و مرغوبیت خود رزین و هاردنر در نتیجه کار نهایی بسیار تاثیرگذار است از این رو لازم است یا بر اساس تجربه و آزمون و خطا مرغوبیت را متوجه شوید و یا از کارشناسان خبره در این زمینه مشورت بگیرید.

خبر خوب اینکه سایت دکوراسیون سایروس مشاوره رایگان در زمینه خرید رزین به شما میدهد و شما میتوانیدبا خیال آسوده تری خرید خود را انجام دهید.

 

مرحله چهارم آموزش ساخت زیورآلات با چوب

در این مرحله برای ساخت زیورآلات با چوب اگر رنگ خاصی مدنظر دارید به مخلوط هاردنر و رزین اضافه کنید و به آرامی هم بزنید تا ایجاد حباب نکند و از کیفیت نهایی کار کاسته نشود.

نیاز است 3 الی 4 دقیقه هم بزنید و بعد از مخلوط شدن کامل آن را درون قالب بریزید. نکته مهمی که کمتر مورد توجه قرار میگیرد حباب‌های ریزی است که روی سطح کار درست میشوند این حباب‌ها از کیفیت نهایی کار می‌کاهد از این رو برای از بین بردن آنها میتوانید از تورچ و یا سشوار استفاده کنید.

مرحله پنجم آموزش ساخت زیورآلات دست ساز چوب و رزین

بعد از ترکیب درست هاردنر و رزین اپوکسی باید مخلوط را به درون قالب بریزید و اجازه دهید در دمای مناسب 25 درجه خشک شود. باید توجه داشته باشید که محیط و فضای قرارگیری قالب به نحوی باشد که گرد و غبار بر روی آن ننشیند و دمای مناسبی نیز داشته باشد.

مرحله ششم آموزش ساخت بدلیجات رزین اپوکسی (نحوه سمباده زنی)

حالا وقت آن رسیده که تراش و شکل دهی زیورآلات را شروع کنید. اگر شما از قالب‌های آماده استفاده کنید در این مرحله فقط نیاز است که سمباده زنی داشته باشید و شکل دهی و فرم دهی چندانی لازم نیست. اما اگر شما از قالب خاصی استفاده نکرده باشید حتماً شکل دهی و فرم دهی زیورآلات لازم است. از این نیاز به وسایل و ابزارهای مختلف برای سمباده زنی دارید.

بعد از آماده سازی قطعات باید آنها را جلا دهید که معمولاً با روغن برزک و یا روغن کتان این کار انجام میگیرد.

اگه به دنبال آموزش کامل تری در زمینه کار با رزین و چوب هستید می توانید در کارگاه های اموزشی برگزارشده توسط مدرسه معماری ارت کانر شرکت نمایید.

 

کارگاه سازه های چوب و رزین(وودگلس)

یکی از دوره هایی که علاوه بر جذابیت زیاد، امکان کار و استخدام در آن زیاد به چشم می خورد گرایش سازه های چوب و رزین(وودگلس) ، است . مدرسه معماری داخلی آرت کانر با برگزاری کارگاه سازه های چوب و رزین(وودگلس) به افرادی که این دوره را به صورت کامل و موفق بگذرانند و نمونه کار نهایی قابل قبول به اساتید دوره ارائه دهند ، پس از پایان دوره ، مدرک معتبر از وزارت علوم ارائه می دهد تا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند

سر فصل های آموزش دایموندگلس شامل :

✨ قالب بندی سیلیکونی مخصوص زیور آلات .
✨ آموزش ساخت قطعات تزئینی و دکوری با رزین اپوکسی .
✨ آموزش ساخت زیور آلات رزین اپوکسی .

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : ساخت بدلیجات رزین اپوکسی,آموزش دایموندگلس ,دوره های آموزشی زیورآلات رزینی اپوکسی,کارگاه سازه های چوب و رزین, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 251 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 1:05

صادرات کود اوره در انواع مختلف به کشور تاجیکستان یکی از گزینه های بسیار کلیدی و پیش روی پتروشیمی های بزرگ ایران است که باید به آن توجه ویژه کرد تا بتوانیم از این موقعیت بهترین بهره را ببرند. تامین کود اوره به کشور تاجیکستان را می توان از پتروشیمی شیراز، خراسان، پردیس، کرمانشاه و لردگان انجام داد که بیشترین حجم تامین را در ایران به خود اختصاص داده اند.

اوره به انگلیسی Urea یا کار بامید به انگلیسی carbamideگفته می شود و یک ترکیب آلی با فرمول شیمیایی   CO(NH₂)₂  است. این ماده شیمیایی در صتایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرد که بیش از ۹۰ ٪ از تولید اوره در دنیا، به منظور استفاده به عنوان کودهای شیمیایی حاوی نیتروژن (ازت) است. کود اوره ازت ۴۶ درصد دارد و به صورت ماده ای جامد سفید رنگ با دانه های ریز و گرانول تولید می شود. این کود را می توان در بین تمامی کود های شیمیایی تولیدی با بیشترین میزان ازت شناخت که برای زمین و گیاهان باغی، زراعی و گلخانه ای بسیار مفید است.

انواع کود اوره صادراتی

کود اوره در دو نوع:

  1. گرانول ۴۶ درصد
  2. پریل ۴۶ درصد

در ایران تولید و به کلیه بازارهای صادراتی ارسال می شود.

صادرات کود اوره به تاجیکستان

صادرات کود سولوپتاس 

 

صادرات کود اوره شیراز

کود اوره شیراز با رقابتی در بین تولید کنندگان دیگر دارد کود را با قیمتی رقابتی به بازارهای صادراتی عرضه می نماید یکی از این بازارهای رقابتی عراق می باشد.

صادرات کود اوره پردیس

کارخانه کود اوره پردیس با داشتن اسکله اختصاصی و توان تولید بالا و کیفیت در حد انتظار توانسته کلیه محصولات تولیدی خود را از اسکله اختصاصی به کشورهای مختلف صادر نماید که این امر یک مزیت رقابتی برای این پتروشیمی محسوب می شود.

صادرات کود اوره کرمانشاه

کود اوره کرمانشاه در نزد کشاورزان عراق از محبوبیت خاصی برخوردار است و به دلیل اینکه هزینه بالایی از کارخانه تا کشور عراق میخورد هزینه تمام شده بالایی به نسبت دیگر پتروشیمی ها دارد و ترجیحا تجار عراقی به دنبال کودی ارزان با حاشیه سود بالایی می باشند. 

صادرات کود اوره لردگان

محصول تولیدی کارخانه کود اوره لردگان را آمونیاک با ظرفیت تولید روزانه ۲۰۵۰ تن واوره با ظرفیت تولیدی روزانه  ۳۲۵۰ تن می باشد و می تواند ظرفیت خوبی را برای نامین کود اوره برای کشور عراق در بر داشته باشد.

 

صادرات کود اوره خراسان

کارخانه کود اوره پتروشیمی بجنورد به دلیل موقعیت مکانی که در شرق کشور دارد و با کشور افغانستان هم مرز می باشد متقاضیان بسیاری را برای خرید کود اوره به خود جلب کرده است دارد نزدیک است و این می تواند یک موقعیت استراتژیک برای خریداران باشد تا در هزینه های حمل خود صرفه جویی نمایند.
پتروشیمی خراسان در جاده بجنورد شیروان است که موقعیت بسیار خوبی دارد و سالیانه تناژ بالایی از این محصول به عراق صادر می شود که ارز آوری بالایی را برای کشورمان در پی دارد.

نوع بسته بندی کود اوره صادراتی

کود اوره صادراتی را به صورت فله و بسته بندی می توان عرضه نمود و بسته بندی ها براساس نیاز مشتریان متفاوت می باشد و به صورت بسته بندی در جامبوبک ۱ تنی و کیسه های ۵۰ کیلویی به بازارهای صادراتی ارسال می شوند. نکته مهم که بیشتر خریداران باید قبل از گذاشتن سفارش خرید خود در نظر داشته باشند  به درخواست خریدار امکان تغییر بسته بندی هم وجود دارد البته با هزینه جداگانه که براساس تعرفه دریافت خواهد شد.

مزایای استفاده از کود اوره صادراتی

از کود اوره می توان با انواع کودهای شیمیایی دیگر با هر نسبتی مورد استفاده قرار داد.

  1. محصول فوق بخاطر دارا بودن ۴۶ درصد ازت خالص و قابلیت تجزیه بالا به کاهش هزینه های حمل و نقل و نگهداری نیتروژن جامد کمک می کند .
  2. به نسبت دیگر کودهای حاوی ازت از بازده بالاتری در بهبود عملکرد کمی و کیفی محصول برخوردار است .
  3. در روند کاهش میزان  تولید  آلاینده های زیست محیطی نقش بسزایی را دارد .
  4. کود اوره برعکس نیترات ها خاصیت مشتعل شدن و انفجار را ندارد و انبار داری آن آسان و بدون مشکل است
    (یک نکته بسیار مهم که باید به آن اشاره نمود اینست که نباید اوره را با نیترات آمونیوم مخلوط نمود به این دلیل که به سرعت آب را جذب می کنند.)
  5. میتوان به ۳ روش مختلف از این کود به صورت جامد یا محلول و یا بصورت محلول پاشی استفاده نمود.

 

قیمت صادرات کود اوره

کود اوره به دلیل میزان تقاضا، بسته بندی و روش های حمل و نقل زمینی، ریلی و دریایی دارای قیمت های متعددی می باشد و معمولا هر چه میزان تقاضای خرید مشتریان از کود اوره بالاتر باشد به همان نسبت نیز می توان در پایین امدن قیمت های آن خوش بین بود این عمل باعث سود آوری برای تاجران و خریداران عمده نیز می شود.

خرید کود اوره صادراتی

خریداران می توانند با کارشناسان واحد فروش صادراتی ما در ارتباط باشند تا براساس میزان خرید و تقاضا و دریافت مدارک معتبر از خریداران نسبت به اعلام قیمت رقابتی اقدامات لازم را انجام دهند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید کود اوره پریل ,خرید کود شیمیایی ,خرید کود ارگانیک,خرید کود اوره,خرید کود صادارتی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 238 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 1:03

تشک فوم ژل ، تشکی است که فوم ژل را با پایه فنر ترکیب می کند. ژل فوم یک فوم ویسکوالاستیک است که با دانه های ژل مخلوط شده است و پشتیبانی بیشتری را ایجاد می کند و به کاهش گرما کمک می کند. تشک های ژل دار می توانند خوابی راحت را در زمان گرما برای شما فراهم آورند اگر طبع بدن شما گرم است تشک ویسکو ژل می تواند یک انتخاب عالی برایتان باشد. تشک ویسکو ژل از فنر های پاکتی میکرو بهره میبرد که به تناسب از سایر مدلها تعداد بیشتری فنر بکار برده است . که تعداد بیشتر فنر ها در پخش وزن روی تشک کمک زیادی خواهد کرد . 

چرا تشک ژل دار برای گودی کمر مناسب است؟

قابلیت مموری فوم در تشک ویسکو ژل نرمی خاصی را ایجاد میکند که فرد مصرف کننده حس راحتی بیشتری را خواهد داشت . مموری فوم با شکل پذیری بالا که در لایه های فوقانی تشک وجود دارد از بین برنده درد های کمر ناشی از فشار میباشد , پارچه رویی تشک کاملا آنتی آلرژی و پنبه ای است که محافظ پوست شما در برابر ماگ و آلرژی است. مناسب برای کسانی که دارای گودی کمر هستند زیرا تشک ویسکو ژل به راحتی گودی کمر را پر میکند. تشک ویسکو ژل دارای لایه ژل در بالاترین بخش تشک می باشد. 

تشک ویسکو ژل چگونه گرما را از شما دور میکند؟

تشک ویسکو ژل به صورت کاملا مهندسی و برای کمک به خواب بهتر و خنک تر شما ساخته شده است. این لایه با استفاده از ژل مایع پر شده است که حرارت بدن شما را جذب کرده و آن را از شما به طور کامل دور خواهد کرد. لایه نازک ژل شما را در بر می گیرد و خنکی خود را به شما انتقال خواهد داد.

رابطه سن با خرید تشک 

 

خرید تشک . تشک ویسکو ژل یا تشک ژل دار چیست؟

چرا تشک ژل دار انتخابی عالی برای فصول گرم است؟

از آنجا که ژل نوعی مایع است می تواند گرمای بدن را به خود جذب کند و باعث خنک شدن شما شود. از طرفی به علت قابلیت تهویه هوای ژل، که به علت ساختار سلول های باز آن می باشد، گرما در زیر تشک باقی نمی ماند و از سطح تشک خارج می شود. با استفاده از فوم ژل دار در تشک، از تمام بدن به صورت کامل پشتیبانی می شود، و حس راحتی به علت دربرگرفتن بدن و واکنش سریع به تغییر موقعیت ایجاد خواهد شد.

انواع تشک ژل دار

انواع مختلفی از تشک ژل دار وجود دارد که مشهورترین آنها لاتکس ، ویسکو و لیکوئید است که با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آنها را خریداری کنید.

ویزگی های تشک ویسکو ژل

دارای مموری فوم 

دارای فنر های میکرو منفصل با کربنات بالا 

ساپورت فنر ها با اسفنج 

دارای کپسول هوا در دیواره ها جهت تردد هوا 

دارای لایه ضد تعریق ترموفیوز 

 

مزایای استفاده از تشک ژل دار یا ویسکو ژل

پشتیبانی از تمام بدن

وارد کردن فشار بهینه به بدن

توزیع وزن عالی

فراهم کردن بهترین وضعیت برای ستون فقرات

ضد آلرژی

تنظیم دمای بدن

احساس راحتی در تمام موقعیت های خواب

دوام بالا

تشک فوم ژل در مقابل تشک مموری فوم چه تفاوتی دارد؟
تشک های ژلی و مموری فوم پشتیبانی و کاهش فشار زیادی دارند. تفاوت اصلی این دو در روند ساخت کف است. ژل و مموری فوم هر دو از کف ویسکوالاستیک ساخته شده اند. با این حال ، ژل فوم در طول تولید با دانه های ژل تزریق می شود. این باعث می شود کف ژل از دو جهت متفاوت باشد:
1. ژل خیلی سریعتر به حالت اولیه برمی گردد و از پشتیبانی اضافی و حرکت راحت تری برخوردار است.
2. تنظیم دما ، تشک های فوم ژله ای گردش هوا بیشتری را به شما امکان می دهند تا در تابستان خنک و در زمستان گرم باشید.

 

چه تشکی بخریم؟

تنوع تشک امروزه بسیار گسترده شده و قطعا شما هنگام خرید تشک کمی سردرگم خواهید شد. تشک لاتکس ، تشک ژل دار ، تشک مموری فوم ، تشک طبی فنری ، تشک طبی بدون فنر انواع مختلف تشک هستند. قیمت تشک نیز با توجه به نوع آن متفاوت است. بنابراین شما باید یک تشک مناسب با فیزیک بدنی خود تهیه کنید لزوما یک تشک گران قیمت برای شما مناسب نیست. اگر نیاز برای مشاوره در خرید تشک دارید می توانید از همکاران ما در آقای تشک بهرمند شوید ، همچنین فروشگاه آقای تشک امکان تست 24 ساعته تشک را برای شما فراهم آورده است که در صورت رضایت تشک مد نظر را خریداری کنید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید تشک رویال,خرید تشک طبی فنری,خرید تشک لاتکس ,خرید تشک,خرید تشک فوم و ژل , نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 342 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 1:02

یکی از ملزوماتی که باید برای محافظت از انواع وسایل برقی در خانه همه افراد وجود داشته باشد محافظ برق است.این وسیله بسیار مهم کمک می‌کند تا عمر دستگاه های مختلف افزایش پیدا کند. در نتیجه در هزینه تعمیر و نگهداری وسایل برقی صرفه جویی می‌شود. در ادامه به نکات مهم در خرید محافظ لوازم خانگی می پردازیم.

فرق بین چند‌راهی برق و محافظ الکترونیکی

اول از همه باید بدانید که هر چند‌راهی یک محافظ الکترونیکی نیست. چند‌راهی صرفا ولتاژ خروجی را به چند پورت تقسیم می‌کند اما محافظ الکترونیکی جهت محافظت از لوازم الکترونیکی مانند تلویزیون، کامپیوتر و … در برابر نوسانات برق و نویز بر خط توزیع برق شما طراحی شده‌است.

نکته‌ای که حتما باید به آن دقت کنید این است که اشتباهی یک چند‌راهی را به جای محافظ الکترونیکی انتخاب نکنید. حتما هنگام خرید به دنبال کلماتی مانند محافظ، سوئیچ قطع و یا فیوز بگردید.نکته‌ دیگری که باید به آن توجه کنید قیمت است. شما اغلب برای خرید یک محافظ الکترونیکی پول بیشتری به نسبت چند‌راهی پرداخت خواهید کرد. کسانی که از فروشگاه‌های اینترنتی خرید می‌کنند صرفا به دلیل این که چندراهی ارزان قیمت‌تر است و یا این که در دسته‌بندی محافظ قرار گرفته است بدون دقت به کارایی و قابلیت‌ها آن را خریداری می‌کنند.

نکات مهم در خرید مـحافظ لوازم خانگی

درست است که این وسیله قیمت نسبتا زیادی نسبت به سه راهی ها و سیم های رابط دارد؛ اما خرید محافظ برق به شما کمک می کند تا به صورت مشخصی در هزینه‌های زندگی خود به ویژه تعمیر و تعویض وسایل برقی، صرفه جویی کنید.

در ادامه سعی می‌کنیم به برخی نکات مهم در مورد این وسیله پرکاربرد اشاره کنیم. شما با استفاده از این نکات هم به کاربرد بسیار مهم محافظ برق پی می‌برید و هم در هنگام خرید می توانید با استفاده از این نکات، یک خرید صحیح، هوشمندانه و مطمئن داشته باشید.

خرید محافظ لوازم خانگی

معرفی برندهای کلید و پریز ایرانی

 

1. کیفیت سه راهی

مهمترین پارامتر برای خرید محافظ برق، کیفیت است. شما با خرید یک محافظ می‌خواهید از سیستم های الکترونیکی و وسایل برقی خود محافظت کنید. در نتیجه اگر می خواهید به هدف خود برسید، باید یک وسیله با کیفیت خریداری کنید.

خرید محافظ برق بی کیفیت هیچ سودی برای شما نداشته و تازه ممکن است مشکلاتی را نیز برای دستگاه های مختلف ایجاد کند. این وسیله با استفاده از سیستم الکترونیکی که درون خود دارد، کمک می کند برق و نوسانات برق به صورت استاندارد به دستگاه‌های مختلف برسد؛ در نتیجه اگر کیفیت لازم را نداشته باشد نمی تواند پاسخگوی نیاز وسایل برقی باشد. به هیچ عنوان کیفیت محافظ برق را فدای دیگر موارد مثل قیمت نکنید!

2. متراژ سیم محافظ برق

متراژ سیم، از مهمترین عواملی است که باید در هنگام خرید این وسیله ضروری برای محافظت از وسایل برقی مورد توجه شما باشد. در هنگام خرید محافظ برق دقت کنید که این وسیله قرار است در کجا نصب شود و چه فاصله ای تا پریز دارد. بهتر است متراژ سیم محافظ برق خریداری شده توسط شما نه زیاد و نه کم باشد؛ در نتیجه قبل از خرید حتما میزان لازم را بررسی کرده و به همان مقدار خریداری کنید. البته برخی از انواع محافظ برق بدون سیم هستند که آن ها نیز کاربرد خاص خود را دارند.

3. خدمات پس از فروش محافظ برق

برندهای معتبر تولید کننده محافظ برق اقدام به ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات خود می‌کنند. با توجه به اینکه قیمت این وسیله نسبتاً بالاست شما حق دارید که از تولید کننده و فروشنده انتظار ارائه خدمات پس از فروش داشته باشید. موضوعی که خود تولید کنندگان معتبر نیز کاملا قبول داشته و به همین علت اقدام به ارائه خدمات پس از فروش به خریداران خود می کنند. سعی کنید از برندهایی که خدمات پس از فروش ندارند و یا خدمات آنها ضعیف است خرید نکنید.

4. گارانتی محافظ برق

علاوه بر خدمات پس از فروش، گارانتی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما باید محافظ برقی را خریداری کنید که حتما گارانتی داشته باشد. گارانتی ۱ تا ۲ سال معمول ترین گارانتی های است که بر روی انواع محافظ ارائه می شود. در نتیجه اگر به سایت یا فروشگاه حقیقی مراجعه کردید و محافظ برق ارائه شده آن گارانتی نداشت، به هیچ وجه خرید نکنید.

5. کارایی محافظ برق

انواع مختلف محافظ برق در بازار موجود است. در هنگام خرید محافظ برق باید توجه کنید که محصول خریداری شده دقیقا بر اساس کارایی مورد نیاز شما باشد. برای مثال محافظ برقی که برای یخچال فریزر و سیستم های صوتی تصویری مورد استفاده قرار می گیرد اصولاً با محافظی که برای کولر گازی مورد استفاده است، متفاوت خواهد بود.
در بسیاری از مواقع برخی از برندها با ارائه محافظ برق هایی که مخصوص یخچال فریزرهای بزرگ هستند، به نوعی بین سیستم‌های صوتی تصویری و یخچال فریزر تفاوت قائل می شوند که بسیار کار خوبی است. برخی از انواع محافظ نیز مولتی است؛ به این معنا که یک محافظ برق قابل تبدیل شدن برای کارایی های مختلف دارد. در نتیجه باید در هنگام خرید این محصول حتما به کارایی آن توجه داشته باشید.

 

6. آمپر USB

برخی از انواع محافظ برق علاوه بر پریز هایی که درون خود دارند، اقدام به قرار دادن USB کرده اند. این یو اس بی ها بسیار خوب و مناسب است و شما می توانید موبایل و تبلت خود را با استفاده از آنها شارژ کنید؛ اما توجه داشته باشید که میزان آمپر USB خروجی چقدر است. اگر آمپر آن یک آمپر باشد برای تلفن همراه مناسب است و اگر ۲ آمپر باشد برای تبلت مورد استفاده قرار می گیرد.

7. محافظ برق بدون سیم

یکی از انواع محافظ که کاربردهای بسیار زیادی به ویژه برای کولر گازی کاربرد دارد، محافظ بدون سیم است. استفاده از این محافظ به شما کمک می کند به سادگی و بدون دست و پاگیر بودن سیم، از محافظ استفاده کنید. البته اگر نیاز داشته باشید می توانید حتی آن را در سیم های رابط بزنید تا از مکان پریز اصلی نیز فاصله بگیرند. توجه داشته باشید که تمامی برندها این نوع محصول را ارائه نمی‌دهند و باید برای خرید به برخی برندهای خاص مراجعه کنید.

8. به طراحی بصری دقت کنید

خوشبختانه در سال‌های اخیر شرکت های مختلف به طراحی بصری محافظ برق نیز توجه می کنند. در واقع شما می توانید از برندهایی خریداری کنید که توجه ویژه‌ای به طراحی ظاهری در کنار کیفیت این وسیله داشته اند. به همین منظور شما می توانید به سادگی از محصول خریداری شده خود در هرکجای ساختمان استفاده کرده و دیگران نگران زشت بودن آن نباشید.

چرا استفاده از محافظ الکترونیکی ضروری است؟

نوسانات برقی هنگامی اتفاق می‌افتد که جریان برق قطع و وصل شود و یا چیزی جریان برق را به سیستم بر‌گرداند. نوسانات برقی می‌توانند بین 10-5 ولت (مثلا وقتی سشوار را روشن می‌کنید) تا هزاران ولت (هنگام روشن کردن ترانسفورمر) متغیر باشند.

منشا نوسانات برقی می‌تواند داخلی یا خارجی باشد. بیش از نیمی از نوسانات برقی خانگی مربوط به سیستم داخلی است. این مورد ممکن است هزاران بار در روز اتفاق بیافتد. مثلا هنگامی که یک وسیله الکترونیکی دارای موتور خاموش یا روشن شود الکتریسیته را از مدار خارج یا به آن وارد کند.

اختلالات خارجی ممکن است به دلیل افتادن درخت روی سیم برق، برخورد صاعقه به تجهیزات برق‌رسانی و یا ورود حیوانات به محفظه ترانسفورمر اتفاق افتد.

همه ما نوسانات برقی را تجربه کرده‌ایم. این نوسانات برقی ولتاژ ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد مانند مشکل در تامین برق از سمت نیروگاه و یا سیم‌کشی غیر‌استاندارد داخلی. این نوسانات برقی بدون حضور یک محافظ الکترونیکی مناسب می‌تواند منجر به بروز خسارت‌های فراوانی شود و لوازم الکترونیکی شما را از کار بیاندازند. لوازم الکترونیکی همگی شامل ریزپردازنده‌های حساسی هستند که ممکن است حتی با نوسانی 10 ولتی نیز کارایی خود را از دست بدهند.

داستان فقط به همین‌جا ختم نخواهد شد، اگر محافظ الکتریکی وجود نداشته باشد که هنگام نوسانات برق جریان را قطع نماید ممکن است لوازم الکترونیکی شما ذوب کند، فیوز‌ها از کار بیاندازد و موجب اتصالی و حتی آتش‌سوزی شود. پس می‌توان گفت سوختن و خراب شدن دستگاه‌‌های الکترونیکی کمترین خسارت استفاده نکردن از محافظ الکترونیکی است.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : محافظ برق بدون سیم,کلید و پریز ایرانی ,خرید محافظ لوازم خانگی,خرید محافظ برق, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 209 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 0:59

در تمام گروه‌های سنی و جنسی، توجه به تعادل آب و الکترولیت‌ها و تامین آب مورد نیاز بدن اهمیت زیادی دارد. دقت به این مسئله در شرایط خاص اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. بر اساس نتایج مطالعه‌ها، کوچک‌ترین تغییر در شرایط تعادل مایعات در بدن، باعث بروز اختلالات در تمرکز ذهنی و مشکلات شناختی در مغز می‌شود و فرد دچار کاهش تمرکز ذهنی، در انجام فعالیت‌های روزانه‌اش که به هماهنگی بیشتری نیاز دارند، دچار اختلال می‌شود و این اختلال می‌تواند حتی تا مرحله بیمارگونه نیز پیش رود. نگذارید تشنگی به سراغتان بیاید پژوهشگران علوم تغذیه اعلام کرده‌اند عادت برخی مردم برای نوشیدن آب هنگامی که احساس تشنگی به آن‌ها دست می‌دهد، اشتباه و مضر است. همان طور که هر کسی در مواجهه با کمبودها اهم و فی‌الاهم می‌کند، مغز نیز برای تنظیم فعالیت‌های بدن، بخش‌های حیاتی‌تر و مهم‌تر را مبنای توجه قرار می‌دهد. این سیستم توجه و تخصیص باعث می‌شود به بخش‌های دیگر آب کمتری برسد. فکر کنید اگر اوره در خون یا سموم حاصل از فعالیت کبد که باید با آب آمیخته و از راه ادرار دفع شود در تنگنای کمبود آب گرفتار شود، غلبه منتج از تجمع سموم در بدن چه مضراتی خواهد داشت؟

در چه زمانی نیاز به نوشیدن آب بیشتری داریم؟

وقتی شروع به نوشیدن آب می کنید چه اتفاقی در بدن می افتد؟ 

 

اگر یبوست دارید بیشتر آب بنوشید:

یبوست یکی از مشکلات شایعی است که تمامی افراد به نوعی آن را برای یک بار تجربه کرده‌اند و در برخی از افراد ممکن است این مشکل به صورت مزمن باشد. مصرف فیبرهای غذایی موجود در میوه، سبزیجات و غلاتی که از دانه کامل تهیه می‌شوند در پیشگیری از یبوست بسیار مناسب است. بنابراین توصیه می‌شود فیبرهای غذایی را در وعده‌ها و میان‌وعده‌های غذایی‌تان گنجانده و مصرف شیرینی‌ها و غذاهای پرچرب را در رژیم‌تان کاهش دهید. همچنین داشتن تحرک کافی و فعالیت فیزیکی یکی از مسائل مهم در پیشگیری از یبوست است.

به علاوه اگر وضعیت دهیدراتاسیون یا آب بدن در تمام طول روز در شرایط نرمال نگه داشته شود یکی دیگر از عوامل موثر در پیشگیری از یبوست به حساب می‌آید زیرا کوچک‌ترین کاهش در میزان آب و الکترولیت‌های بدن می‌تواند عاملی بسیار مهم و جدی برای ابتلا به این مشکل باشد. به همین دلیل نیاز است که در وعده‌های غذایی آب و مایعات مورد نیاز بدن را تامین کنید.

بیشتر افراد تصور می‌کنند که اگر در طول روز 8 تا 10 لیوان آب بنوشند دریافت این مقدار آب کافی است در حالی که باید قبل از اینکه دهانتان خشک شود و احساس تشنگی کنید به میزان کافی آب بنوشید تا بدن به کمبود آب و مشکلات ناشی از آن مانند یبوست مبتلا نشود. همچنین نباید آب مورد نیاز بدن را به صورت یکجا تامین کرد بلکه باید در طول روز به صورت منظم و تدریجی آب نوشید؛ مثلاً به جای اینکه 2 لیوان آب را به صورت یکجا بنوشید بهتر است در فواصل یکی، 2 ساعت هر بار به میزان کافی آب مصرف کنید. بنابراین به افرادی که مشکل خاصی ندارند و به بیماری خاصی مبتلا نیستند، توصیه می‌شود که آب را به صورت مکرر و متناوب بنوشند.

زمانی که ورزش می‌کنید آب بیشتری بنوشید

در برخی از شرایط ممکن است دفع آب به صورت مقطعی و در یک زمان خاص زیاد باشد مانند ورزشکارانی که کار سنگین انجام می‌دهند یا کارگران و افرادی که در محیط خیلی گرم فعالیت می‌کنند و تعریق زیادی دارند. در این افراد مقدار زیادی آب بدن از دست می‌رود و نوشیدن آب به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی آب از دست رفته و تأمین‌کننده دهیدراتاسیون بدن باشد.

زیرا معمولاً دفع مایعات بدن همراه با دفع الکترولیت‌ها به خصوص سدیم، پتاسیم، کلر و بی‌کربنات است که همگی روی عملکرد عضلات دستگاه گوارش موثر هستند و کمبود هر کدام از آن‌ها می‌تواند زمینه‌ای برای ابتلا به یبوست باشد. بنابراین اگر دفع آب از بدن به صورت ناگهانی و یک‌دفعه باشد باید در این افراد مایع درمانی خوراکی انجام شود تا علاوه بر آب، الکترولیت‌هایی که از بدن دفع شده به طور متناسب و متعادل دریافت و مشکل کم‌آبی بدن رفع شود.

 

زنان د ر 2 زمان یائسگی و قاعدگی بیشتر آب بنوشند

در زنان به دلیل اینکه در دوران قاعدگی، دفع خون با مقداری آب و الکترولیت همراه است، نوشیدن آب و پیشگیری از کم‌آبی و تعادل آب و املاح بسیار مهم است و اگر به آن توجه نشود، حداقل اختلالات که کاهش تمرکز ذهنی است، بروز می‌کند و با توجه به شدت کم‌آبی به صورت خفیف یا شدید نمایان می‌شود. به علاوه، اگر کم‌آبی بدن، بسیار جدی باشد، مسایل کلینیکی و بالینی را هم به همراه دارد.

در خانم‌های یائسه نیز نوشیدن آب برای حفظ سلامت بدن موثر است. در دوره یائسگی که معمولاً از سنین 50-45 سالگی آغاز می‌شود، فعالیت بدنی کاهش می‌یابد و در اثر آن بافت ماهیچه‌ای بدن کم می‌شود و بافت پیوندی و چربی جای آن را می‌گیرد. این تغییر شرایط فیزیولوژیک و شیوه زندگی، بدن را به شدت در معرض کم‌آبی قرار خواهد داد. بنابراین بهتر است با کمترین احساس تشنگی و خشکی مخاط دهان، آب بنوشند تا از بروز اختلالات ناشی از کم‌آبی در بدنشان پیشگیری شود.

اگر اسهال و استفراغ دارید، آب بیشتری بنوشید

هنگام ابتلا به بیماری‌ها نیز باید در فواصلی کمتر، آب و مایعات نوشید تا نیاز بدن جبران و تامین شود. به عنوان مثال هنگامی که به بیماری‌هایی همراه با اسهال و استفراغ مبتلا می‌شوید بخشی زیاد از آب در این روند از دست می‌رود و در صورتی که مقدار مورد نیاز جایگزین نشود وضعیت بیماری مخاطره‌آمیز خواهد شد

اگر قند خون دارید بیشتر آب مصرف کنید

افزایش مقدار قند خون در مبتلایان به دیابت هم باعث کم‌آبی بدن می‌شود. گرما، خوردن غذاهای پرنمک و محتوی ادویه، برخی داروها، خونریزی‌های شدید و… همگی از جمله مواقعی است که نیاز بدن به مایعات بیشتر شده، آب موجود در بافت‌ها با شدت بیشتری تحلیل می‌رود.

 

زمانی که عصبی شدی یک لیوان آب سرد بنوشید

جالب است بدانید بررسی‌های دانشمندان مشخص کرده بی‌علاقگی به نوشیدن آب یا کم‌نوشی بر خلق و خوی افراد (به خصوص زنان)‌ اثرگذار است و آدمی را عصبی، کم‌تحمل، پرخاشگر و تندخو می‌کند. شاید به همین دلیل است که نیاکانمان معتقد بودند وقتی عصبانی می‌شوید یک لیوان آب بخورید!

حین یا پس از غذا آب سرد نخورید

نوشیدن آب هنگام غذا خوردن باعث رقیق شدن شیره معده و ایجاد اختلال در جذب مواد مغذی می‌شود. نوشیدن آب سرد که نزد برخی افراد عملی لذت‌بخش به شمار می‌رود، اثراتی به مراتب مضرتر دارد. آب سرد، مواد روغنی بلعیده‌شده را سفت کرده، روند هضم غذا را کند می‌کند.

رسوب چربی با اسید وارد واکنش شیمیایی شده و سریع‌تر در روده جذب می‌شود. نتیجه این روند علاوه بر حجیم شدن معده و چاقی، سرطان را در پی خواهد داشت. علاوه بر این نوشیدن آب بسیار سرد به طور کلی برای کبد مضر است اما در مواردی مانند پس از حمام، پس از ورزش و در حالت ناشتا اثرات زیان‌آور آب سرد برای کبد به مراتب بیشتر می‌شود.

 

خرید آب غنی شده با اکسیژن اکساب شاپ بهترین هدیه برای سلامت خانواده

اکساب شاپ در حال حاضر توانایی ارسال محصول  آب غنی شده با  اکسیژن اکساب به نمایندگی های سراسر کشور را دارد . جهت ثبت سفارش آب غنی شده با اکسیژن اکساب ، تماس با اکساب شاپ در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر می‌باشد.

اکساب شاپ برای مشتریان عزیز 10 درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته و ارسال درب منزل شما بدون هیچ هزینه ای می  باشد. اکساب سفارش های مشتریان عزیز را طی یک روز کاری ارسال می کند . آب غنی شده با اکسیژن اکساب وظیفه خود میداند در هر زمان باکس هایی که بیش از ۶ ماه از تاریخ تولید آنها گذشته باشد و یا ناقص باشند را به صورت رایگان تعویض کند.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید آب آشامیدنی ,خرید آب آشامیدنی اینترنتی ,خرید آنلاین آب غنی از اکسیژن,خرید آنلاین آب آشامیدنی,خرید آب غنی شده با اکسیژن , نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 215 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 0:58

آبگرمكن های خورشيدی كه طی سال‌های اخير وارد كشور شده اند، با توجه به داشتن كلكتور خورشيدی گردآورنده، منبع ذخيره آب و ساير لوازم و ابزارهای مناسبی برای صرفه‌جويی در مصرف سوخت هستند. با توجه به اینکه آبگرمکن های خورشیدی دارای مخازن ذخیره آب هستند می خواهیم بدانیم آبگرمکن خورشیدی مناسب برای خانواده 4 نفره چه نوع آبگرمکنی می باشد؟ برای اینکه به پاسخ این این سوال برسید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ویژگی های آبگرمکن خورشیدی مناسب برای خانواده 4 نفره

اندازه آبگرمکن خورشیدی بر حسب آب مصرفی و تعداد افراد خانوار تعیین می‌شود. مساحت کلکتور مورد نیاز باید برابر ۲ متر مربع برای یک خانوار ۴ نفره در نظر گرفته شود و بازای افزایش هر یک نفر به افراد خانواده ۰/۷ متر مربع در مناطق آفتابی و ۱/۱ الی ۱/۳ متر مربع در مناطق با شدت تابش کمتر به مساحت کلکتور افزود. ظرفیت تانک های ذخیره نیز معمولا ۱۶۰-۲۲۰-۳۰۳-۴۵۴ لیتر ر نظر گرفته می‌شود. به طور معمول یک تانک کوچک با ظرفیت ۱۶۰ الی ۲۲۰ لیتر، آب گرم مورد نیاز یک خانواده ۱ تا ۴ نفره را تامین می کند. تانکی متوسط با ظرفیت ۳۰۰ لیتر، آبگرم مورد نیاز یک خانواده ۳ تا ۴ نفره را فراهم می آورد. به طور کلی ظرفیت آبگرمکن های خورشیدی بر مبنای ۶۰ لیتر آبگرم روزانه ۶۰ درجه سانتیگراد برای هر نفر محاسبه می‌شود.

تعداد کلکتور خورشیدی لازم برای آب گرم یک واحد مسکونی یک خانواده 4 نفره :

محاسبه تعداد کلکتور مورد نیاز بستگی به تعداد نفرات، میزان آب مصرفی در روز و میزان تابش خورشید در آن منطقه دارد. ولی با یک حساب سرانگشتی برای یک خانواده 4 نفره تقریبا چهار متر مربع کلکتور در نظر گرفته می شود.

آبگرمکن خورشیدی مناسب برای خانواده 4 نفره

آبگرمکن خورشیدی مناسب برای خانواده 4 نفره

چه مقدار فضا برای نصب آبگرمکن خورشیدی لازم است؟

فضای مورد نیاز بستگی به تعداد کلکتور دارد. بطور تقریبی معمولا به ازای هر نفر یک متر مربع فضا نیاز می باشد.

اجزای تشکیل دهنده آبگرمکن خورشیدی

در مناطق كويری معمول‌ترين و متداول‌ترين سيستم آبگرمكن خورشيدی متشكل از يك كلكتور (صفحه تخت جاذب و لوله‌های متصل به آن) است كه انرژی تابشی خورشيد را جذب كرده و گرماي حاصل را به آب در حال جريان از داخل لوله‌ها منتقل میكند كه اين آب به‌طور مستقيم (سيستم باز) و يا از طريق يك مبدل حرارتی خورشيدی (سيستم بسته) در داخل مخزن عايق‌ كاری شده ذخيره می شود و اين سيستم قابليت تأمين آب گرم در طول شبانه‌روز را دارد.

چرا آبگرمکن خورشیدی بخریم؟

آبگرمکن خورشیدی به شرطی كه طراحي مناسب داشته باشد و در مكان مناسب نصب شود، 10ماه از سال قابل ‌استفاده است. اين آبگرمكن ها مواقعی از سال كه نور خورشيد كم است با برق هم كار می كنند؛ براي اين منظور تنها با فشار دادن يك دگمه اين آبگرمكن تبديل به آبگرمكن برقی می شود و آب گرم موردنياز تامين می شود.

علاوه بر آن، آبگرمكن های ياد شده قابليت اتصال به دستگاه‌های حرارت مركزی را نيز دارند. نگهداری اين آبگرمكن ها بسيار ساده و حتی از نگهداری ساير آبگرمكن ها راحت‌تر است. فقط در نقاط كويری و بادخيز ايران بايد هرچند هفته يك‌بار شيشه‌های كلكتورها تميز شوند، در صورت شكستن شيشه‌ها به هر دليلي اين شيشه‌ها به راحتی تعويض مي‌شوند.

اين آبگرمكن ها كه 10 تا 20سال عمر دارند، بسيار ايمن هستند و خطراتي مانند آتش‌سوزی و نشت گاز يا نفت را ندارند. استفاده از نور خورشيد به‌جای نفت، گاز و غيره، دو حسن عمده دارد: اول اينكه هزينه استفاده از آن بسيار كمتر از ساير انرژی ها است و دوم اين كه به محيط ‌زيست صدمه‌ای وارد نمی كند. پس با خرید آبگرمکن های خورشیدی می توانیم از تمام مزایای این نوع کالا بهره مند شویم.

آبگرمکن خورشیدی برای چه مکان هایی مناسب می باشد؟

آبگرمكن خورشيدی در تامين آب گرم مصرفی منازل، ويلاها، هتل‌ها ، بيمارستان‌ها، مدارس، رستوران ها، استخرها، حمام‌ها و… به عنوان مصرف اصلی و يا مكمل در سيستم گرمايشی مانند رادياتورها و… كاربرد دارد. امروزه كيفيت و كارايی برتر سيستم های آبگرمكن خورشيدی براساس ميزان قدرت جذب انرژی تابشی و همچنين مقدار سطح اتصال ورقه‌های جاذب ولوله‌های متصل به آن‌ها سنجيده می شود.

عمر مفید آبگرمکن های خورشیدی چقدر است؟

معمول عمر مفید که توسط کارخانه های سازنده برای این سیستم ها درنظر گرفته می شود بین 15 الی 20 سال باشد. این طول عمر بستگی به نگهداری از سیستم و تمیز نگه داشتن پنل ها نیز دارد.

 

نحوه کارکرد آبگرمکن خورشیدی برای آب مصرفی یک خانواده 4 نفره در هوای ابری

لازم به توضیح که آب در آبگرمکن های خورشیدی تنها از طریق نور مرئی خورشید گرم نمی شود بلکه تابش غیرمرئی نیز توسط سیستم جذب شده و آب را گرم می کند ولی در این حالت دمای آب خروجی کاهش خواهد یافت. برای این سیستم مخزن دوجداره عایق شده در نظر گرفته می شود که می تواند دمای آبگرمی که از روز های قبل ذخیره شده است را تا 72 ساعت بدون تغییر دما حفظ کند. در نتیجه این کار باعث می شود که در شب و روز ابری نیز امکان استفاده از آب گرم وجود داشته باشد.تانکی متوسط با ظرفیت ۳۰۰ لیتر، آبگرم مورد نیاز یک خانواده ۳ تا ۴ نفره را فراهم می آورد. به طور کلی ظرفیت آبگرمکن های خورشیدی بر مبنای ۶۰ لیتر آبگرم روزانه ۶۰ درجه سانتیگراد برای هر نفر محاسبه می‌شود.

آیا امکان نصب و خرید آبگرمکن خورشیدی در آپارتمان هایی که قبلا ساخته شده  وجود دارد؟

برای نصب آبگرمکن های خورشیدی در ساختمان هایی که قبلا احداث شده به موارد زیر نیاز است :

  • فضای کافی برای نصب کلکتورها
  • امکان لوله کشی وعبور لوله بین محل کلکتور و محل مخزن
  • فضای کافی جهت نصب مخزن و قابل نصب در موتورخانه یا بالکن برای ساختمان های دارای سیستم مستقل حرارتی

لازم به ذکر که اگر بخواهیم از آبگرمکن های خورشیدی ترموسیفونی استفاده نمائیم کل سیستم روی بام خانه قرار می گیرد و فقط لازم است امکان عبور یک لولۀ رفت و یک لولۀ برگشت بین بام و مصرف کننده ها وجود داشته باشد.

آبگرمکن خورشیدی ترموسیفونی را در کجا باید نصب کنیم؟

آبگرمکن خورشیدی ترموسیفونی را باید در بالاترین نقطه ساختمان نصب کرد تا با استفاده از اختلاف ارتفاع آن تا محل مصرف، فشار آب بالا رود.

آبگرمکن خورشیدی تحت فشار چه مزایایی برای مناطق مسکونی دارد؟

این سیستم را می توان در هر نقطه از ساختمان نصب نمود و با استفاده از فشار آب شهر، آب گرم با فشار مناسب را در اختیار داشت. با توجه به ساختار آن می توان در مناطق با دماهای زیاد پایین هم از آن استفاده کرد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : آبگرمکن خورشیدی,آبگرمکن خورشیدی ترموسیفونی,خرید آبگرمکن خورشیدی ,نصب آبگرمکن خورشیدی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 206 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 0:56

چرا ورزشکاران باید یک نوشیدنی استاندارد را در حین و بعد از ورزش بنوشند ؟ چه نوشیدنی مناسب ورزشکاران است ؟ مگر ورزشکاران بغیر از آب نوشیدنی مناسب دیگری دارند ؟ آیا نوشیدنی ورزشکاران حرفه ای و ساده متفاوت است ؟ ورزشکاران عضله ساز چه نوشیدنی باید بنوشند تا عضله سازی بهتری داشته باشند ؟ ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین نوشیدنی که به ورزشکاران به ورزش بهتر ، چربی سوزی و عضله سازی کمک می کند آشنا کنیم .

بدن در حین ورزش کردن سوخت ساز بیشتری دارد و انرژی بیشتری می سوزاند . همچنین در حین ورزش آب زیادی از بدن به واسطه عرق کردن خارج می شود . بنابراین نوشیدن آب برای جبران کمبود آب بدن بسیار اهمیت دارد . البته آب به تنهایی نمی تواند جبران املاح معدنی که از طریق تعریق کردن از بدن خارج شده است را جبران کند . بنابراین ورزشکاران باید آبی بنوشند که سرشار از املاح معدنی و ویتامین باشد . 

جذب منیزیم از آب قلیایی                            

آب قلیایی بهترین نوشیدنی ورزشی

آب غنی شده یا آب هیدروژنه چیست ؟

این روز ها نام آب غنی شده و یا آب سرشار از کلسیم و منیزیم بسیار به گوشمان می خورد . بیشتر ورزشکارن حرفه ای و مربیان ورزشی نوشیدن این آب را برای همه ورزشکاران چه آماتور و چه حرفه ای پیشنهاد می کنند . اما آب غنی شده یا آب قلیایی چیست و چگونه لقب بهترین نوشیدنی ورزشی را به خود گرفته است ؟ و چرا به آن آب ورزشی می گویند ؟

آب ورزشی یا آب قلیایی چگونه به ورزشکاران کمک می کند ؟

یک الی دو ساعت تمرین سخت، موجب خالی شدن سوخت و انرژی ماهیچه ها می شود و گاها ورزشکاران اصطلاحا دچار درد عضلات در ورزش می شوند چون آب خالی برآورده کننده‌ی این سوخت نیست بهترین روش برای تأمین آب و سوخت مناسب برای بدن در نظر گرفتن یک نوشیدنی مناسب حاوی املاح قلیایی است. از طرف دیگر در طی ورزش های غیرهوازی اسید لاکتیک در ماهیچه ها تجمع می یابد و باعث خستگی و درد عضلات در ورزش می گردد. آب قلیایی علاوه بر تامین املاح کلسیم و منیزیم موجب دفع اسید لاکتیک و بالا رفتن توان عضلانی می گردد. امروزه آب قلیایی بهترین نوشیدنی ورزشی برای ورزشکاران و تنها دوپینگ کاملا مجاز و سلامت بخش محسوب می گردد

 

مزایای نوشیدن آب قلیایی برای ورزشکاران چیست ؟

  • به دلیل کوچک بودن مولکولهای آب قلیایی سرعت جذب آن بسیار بالاتر است و کمبود آب سریعتر جبران می گردد.
  • موجب تسریع خون رسانی و افزایش اکسیژن رسانی به بافتها و عضلات می گردد
  • در ورزش هایی که به هدف کاهش وزن صورت می گیرد با خاصیت قلیایی سرعت چربی سوزی را افزایش می دهد.
  • در زمان ضرب دیدگی باعث کاهش التهابات بافتی می شود
  • فعالیت شدید و نامنظم موجب اکسید شدن و تخریب سلولهای بدن می گردد که خطرات بسیاری از جمله، تنگی نفس، مشکلات گوارشی و حتی سکته های مغزی و یا قلبی را در پی دارد.
  •  آب قلیایی با خواص آنتی اکسیدانی بالا از اکسید شدن بدن و عوارض فوق جلوگیری می کند.

رفع درد عضلات ورزشکاران با آب قلیایی

گرم کردن بدن و انجام حرکات کششی قبل از تمرین از کشش غیر طبیعی عضلات می کاهد و به شکستن چرخه ای از درد عضلات کمک می کند. نوشیدن آب قبل از تمرین نیز از مهمترین مواردی است که باید رعایت کنید. این کار را با نوشیدن آب قلیایی انجام دهید. 

♦ آب قلیایی بهترین نوشیدنی برای درد عضلات ورزشکاران است. از ۵۰ سال پیش تا کنون آب قلیایی در چین و ژاپن به منظور افزایش طول عمر مصرف می شده است؛ زیرا سرشار از کلسیم، منیزیم، پتاسیم، آهن، روی و نیکل می باشد که املاح موثر در سلامتی و طول عمر هستند؛ آب قلیایی علاوه بر تامین املاح کلسیم و منیزیم دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده موجب دفع اسید لاکتیک و بالا رفتن توان عضلانی می گردد.

 

تاثیر آب قلیایی بر ورزشکاران حرفه ای

بزرگترین مشکل ورزشکاران حرفه ای در طی تمرینات شدید، اسیدی شدن بدن است و پزشکان نوشین آب قلیایی را بهترین راه جهت جلوگیری از تجمع اسید در بدن می دانند. به طور معمول، نیاز ورزشکاران حرفه ای به آب قلیایی یونیزه حدود ۲/۵ لیتر در روز است

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : مزایای آب قلیایی,خرید آب قلیایی ,خرید انلاین آب قلیایی,قیمت آب قلیایی,خرید اب ,آب قلیایی ,آب قلیایی ارزان, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 0:55

در دنیای امروز که رقابت سختی بین تولید کنندگان محصولات مختلف وجود دارد، خرید و حمایت از تولیدات و محصولات ساخت داخل کشور در ابعاد بین المللی، ملی و محلی آثار مثبت بسیاری برجا می گذارد.‌ می‌توان اصلی‌ترین مزیت حمایت از محصولات داخلی را تولید اشتغال برای افراد جامعه دانست.اهالی یک روستا با راه اندازی کارگاه تولید مبل قدم بزرگی در تولید اشتغال و سهیم شدن در چرخه اقصاد کشور برداشتند. در مقاله گذشته درباره این روستا و کارگاههای تولیدی مبل موجود در آن مفصل صحبت کردیم در این مقاله می خواهیم به موضوع مقاصد فروش مبل عطاآباد بپردازیم با ما همراه باشید.

مقاصد فروش مبل عطاآباد

با توجه به تولیدات و متنوع مبلمان عطاآباد می توان گفت دومین قطب فروش مبل در ایران در انحصار تولیدکنندگان این روستا میباشد که از سراسر کشور برای خرید مبل به این بازار می آیند و با توجه به میزان تولید بالای مبلمان عطاآباد حتی تولید کنندگان محصولات تولیدی خود را به شهرهای دیگر کشور نیز ارسال می کنند و می توان گفت یکی از مقاصد فروش این روسا بازر بزرگ مبل تهران که در یافت آباد قرار گرفته است می باشد.

رشد صادرات به دلیل اثرات آن بر تجارت داخلی و ثبات اقتصادی حائز اهمیت بوده و حتی می‌توان گفت: رشد اقتصادی و توزیع درآمد و ثروت در یک کشور با رشد صادراتی آن نسبت مستقیم دارد؛ و در مورد این کارگاه کیفیت کار تا آنجا پیش می‌رود که محصولات این روستا به دیگر نقاط کشور مانند مشهد و قوچان هم فرستاده می‌شود.گلستانی‌ها به عطا آباد می‌آیند تا با خرید مبل ایرانی به رونق اقتصاد کشور کمک کنند و لبخند رضایتشان نشان از کیفیت این محصولات دارد. یکی از مشتریان این بازار مبلمان می‌گفت: تنوع مبل‌ها زیاد بوده و قیمتشان نیز مناسب است پس براحتی می توانند به مقاصد فروش خود در دیگر شهرهای دیگر نیز برسند.

مقاصد فروش مبل عطاآباد

درباره مبل عطاآباد 

 

ایجاد شهرک صنعتی و راه‎اندازی تعاونی مبل در روستای عطاآباد

شاید کمتر کسی تصور می‎کرد که چند کارگر ساده ترکمن از کارخانه مبل‎سازی در تهران با بومی‎سازی این صنعت در روستایی دور افتاده‎ای چون «عطاآباد» شهرستان آق‎قلا بتوانند خط توسعه مبل را در استان به‎وجود بیاورد که با برندهای برتر خارجی و داخلی رقابت کند، اما این اتفاق افتاد و به دنبال آن مسوولان در استان گلستان وعده‎هایی از جمله راه‎اندازی باجه بانکی، ایجاد رشته تحصیلی و مدرسه کاردانش طراحی مبل و ایجاد شهرک صنعتی و راه‎اندازی تعاونی مبل در روستای «عطاآباد» را به فعالان این بخش دادند تا از این طریق حمایت خود را اعلام کرده باشند.

قصه تولید مبلمان در عطاآباد از کجا شروع شد؟

25 سال قبل جوانان روستای عطاآباد به تهران می‎روند و صنعت مبل‎سازی را فرا می‎گیرند و تقریبا 10 سال گذشته یکی از جوانان که این صنعت را فرا گرفته بود در روستای عطاآباد به مبل‎سازی مشغول می‎شود طوری که کارش رونق پیدا می‎کند و این امر منجر به آن شد دیگر جوانانی که در شهرهای بزرگی چون تهران مشغول فعالیت در این حرفه بودند به روستا بازگردند و صنعت مبل را در این روستا رونق دهند. آری این بود سرآغاز پیشرفتی عظیم در این روستای دور افتاده آق قلا استان گلستان. روستایی که حالا محصولاتش با بهترین برندها خارجی برابری می کنند .  به گفته خریدارن نیز با کیفیت تر و از لحاظ هزینه نیز برای آنها نیز به صرفه تر می باشد.

 

فروش مبل عطاآباد

با توجه به گفته روستانشینان عطاآباد صنعت مبل موجب شد که مهاجرت معکوس در این روستا اتفاق بیفتد و فضای خوب کسب و کار در این روستا حاکم شده به طوری که 238 کارگاه، نمایشگاه و ملزومات مبل فعال در این روستا وجود دارد که پای بسیاری از تجار مبل حتی از دیگر استان‎های کشور و از شهرهای مازندران، تالش، شاهرود را به این روستا باز کرده و صنعت‎گران مبل حتی ابزارآلات مبل را از این روستا تامین می‎کنند. با توجه به تولید مبلمان با کیفت عطاآباد از شهرهای مختلف کشورمان برای خرید به این روستا می آیند و برخی از فروشندگان مبل نیز سفارشات خود را به تولیدی های مبل در عطاآباد می سپارند.

قیمت مبل عطاآباد

این روستا یکی از قطب های تولید مبل گلستان و کشور می باشد و به پایتخت مبل ایران شهرت یافته است. هم اکنون تعداد کارگاه های تولید مبلمان و صنایع وابسته در این روستا چیزی بالغ بر یکصد و پنجاه واحد تولیدی ( مبلمان، رنگ کاری ، تولیدی میز نهارخوری، جلو مبلی و…) می باشد. قیمت مبلمان در عطاآباد باتوجه به متریال های بکار رفته و نوع چوب و مدل مبل متفاوت می باشد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : قیمت مبل,خرید مبل راحتی,قیمت مبل عطاآباد,خرید مبلمان,تولیدی مبلمان گرگان,خرید پارچه مبل در گرگان, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 200 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 0:51

استفاده از نمای چوب در ساختمان،علاوه بر ایجاد تفاوت در ظاهر،حس گرمی خاصی نیز به بیننده القا میکند.ساختمانی با نمای چوبی ازسردبودن سایر متریال های مصنوعی جلوگیری و منظره ای چشم نواز بوجود میاورد و بیانگر این مطلب است که حتی در فضاهای شهری و خشن نیز میتوان آرامش را از طبیعت بوسیله مواد طبیعی مانند چوب دریافت نمود، معماران و کارفرمایان خوش ذوق که به دنبال ایجاد تفاوت در نمای ساختمان و مایل به استفاده از نمای چوب هستند همیشه با این پرسش مواجه بوده اند که دوام نمای چوب چند سال بوده و چگونه از چوب در برابر عوامل طبیعی مثل باران،حشرات و تغییرات دمایی محافظت نمود ؟

اجرای نما ترمووود :

ترمووودآخرین فناوری اصلاح  و پایدارسازی چوب برای مقاومت در برابر رطوبت و آب میباشد . ترمووود یک راه حل ایده آل برای معماران و تمام کسانی است که علاقه مند به استفاده از چوب در نمای ساختمان و فضای باز هستند.

ترمووود (Thermowood) در حقیقت نام یک برند تجاری متعلق به انجمن بین المللی ترموودکشور فنلاند است.ترمووود روشی است که توسط شرکت های معتبر فنلاندی برای پایدار و مقاوم سازی چوب در فضای باز طی تحقیقات و آزمایشات بسیار بدست آمده است و انجمن بین المللی ترمووود فنلاند فقط چوب ترمووودشرکت هایی که عضو و تحت نظارت این انجمن هستند را تایید می نماید .

مراحل اجرای نمای چوبی ساختمان

اجرای کلدینگ پله برقی 

 

نمای چوبی ( کلدینگ) Cladding

نمای چوبی قسمت بیرونی یک ساختمان یا بنای چوبی است. نمای چوبی در واقع پوسته یا پوشش ساختمان است و علاوه بر جنبه‌ی زیبایی و چشم‌نوازی می‌تواند به عنوان محافظی در برابر عواملی نظیر سرما، گرما و رطوبت عمل کند و باعث تثبیت حرارت داخل شود.

استفاده از چوب برای نمای ساختمان سابقه‌ی دیرینه‌ای دارد و در بسیاری از فرهنگ‌ها استفاده از تایل‌های چوبی برای نمای بیرونی و سقف مرسوم بوده است. اگرچه به علت نیاز به نگه‌داری زیاد و دوام کم‌تر نماهای چوبی نسبت به گزینه‌های دیگر و وجود انواع فرآورده های صنعتی و مصالح جای‌گزین در بازار کاربرد نماهای چوبی در دوران جدید کاهش یافته است، از اهمیت ذاتی چوب به عنوان یکی از مصالح مطلوب در کاربردهای فنی و مهندسی چیزی کم نشده است. به طوری که هنوز هم چوب رقیبی جدی برای بسیاری از مواد اولیه با کاربردهای مشابه است و در مواردی نمی‌توان آن را جایگزین کرد. زیبایی نقوش، تنوع رنگ، گرمی و آرامشی که دیدن اشیاء و سازه های چوبی به انسان هدیه می کند و اصالت و حس قدمتی که نماهای چوبی ایجاد می‌کنند با سنگ، فلز، آجر و مصالح مشابه به دست نمی‌آید. هم‌چنین با روش‌های مهندسی و تیمار مناسب چوب می‌توان عمر و دوام چوب‌ها را افزایش داد و آن‌ها را در برابر پوسیدگی مقاوم‌تر ساخت.

چرا ترمووود برای نمای بیرونی ساختمان مناسب است؟

چوب‌های ترمووود به علت فرآیندی که در جریان تیمار شدن طی می‌کنند دارای ویژگی‌هایی می‌شوند که آن‌ها را به بهترین گزینه برای نمای چوبی بیرونی و داخلی مبدل می‌سازد.

  1. رطوبت‌پذیری پایین: در شرایط آب و هوایی مرطوب رطوبت‌پذیری ترمووود تا ۴۰ درصد پایین‌تر از چوب‌های معمولی است.
  2. ثبات ابعاد: با فرآیند ترمووود ثبات شکلی انواع چوب به شدت افزایش پیدا می‌کند.
  3. مقاومت در برابر قارچ و کپک
  4. مقاومت در برابر حملات حشرات
  5. زیبایی ظاهریی چوبی ترمووود، درهای چوبی ترمووود
  6. این ویژگی‌ها باعث می‌شود نمای چوبی ساخته شده از ترمووود علاوه بر زیبایی ظاهری و یک‌نواختی و خلوص دل‌پذیر رنگ به علت ثبات ابعاد و رطوبت پذیری پایین ماندگاری طولانی‌تری داشته باشند و شکل خود را حفظ کنند. هم‌چنین مقاومت بالا در برابر عوامل زیستی عمر این نماها را افزایش می‌دهد.
  7. هم‌چنین نماهای چوبی ترمووود خاصیت عایق دمایی دارند و تبادل حرارتی با محیط پیرامونی را کاهش می‌دهند که در حفظ اعتدال دمای محیط داخل مؤثر است. رنگ‌کاری سطوح نماهای چوبی ترمووود به علت تغییر شکل کم‌تر ترمووود و مقاومت بیش‌تر آن در برابر پوسیدگی و فرسایش محیطی دوام بیش‌تری دارد و فواصل رنگ‌کاری مجدد نماهای چوبی ترمووود نسبت به چوب‌های دیگر طولانی‌تر است.

 

نمای چوبی ساختمان و پروفیل های ترمووود

پروفیل های ترمووود نما دارای انواع مختلفی مثل چوب نوئل ، ون، کاج و ایروکو میباشد. از آن ها در نمای چوبی بیرونی ساختمان استفاده میشود. در انتخاب ترمو چوب باید از رنگ با کیفیت مناسب و ماندگاری بالا استفاده نمود. همچنین اجرای استاندارد با دقت ویژه بسیار مهم میباشد که این مزایا بیشتر از آن چیزی میباشد که در ظاهر ساختمان دیده شود.

مواردی که برای حفاظت چوب از اشعه ماورای بنفش توصیه میشود شامل : پوششی از واکس با پایه آبی ، لاک الکل، رنگ یا روغن میباشد که به مدت زیادی به نگهداری نیاز ندارد.

ترمووود یک ماده مخصوص و ویژه با مزایا بسیار خوب مانند زیبایی و تطبیق پذیری میباشد. در واقع تخته های اصلاح حرارتی شده (ترموود) در کشور های اروپایی چند سالیست که تجاری شده اند. این ترمووود (ترموود) ها برای نمای بیرونی، مبلمان، نمای سایدینگ و کف قابل استفاده است که دارای مزایای اضافه ای از جمله پایداری ابعادی و مقاوم در برابر پوسیدگی میباشد.

ترمووود (ترموود) ،الوار چوبی از جنس های گوناگون میباشد که این الوار ها توسط عملیات حرارتی موسم به فرآیند اصلاح قرار میگیرد. معایب متداول که ذاتا در چوب های مختلف وجود دارد را از بین میبرد.

برای پوشش نمای خارجی سازه های مختلف ، چوب انتخابی زیبا، تجدیدپذیر و بسیار کار آمد میباشد که از مقرون به صرفه ترین و محبوب ترین راه ها برای ارتقاء ظاهر بیرونی میاشد.

 

شرایط نصب و اجرای نمای ترمووود

اکثر چوب هایی که به عنوان ترمووود در نمای ساختمان به کار می روند از مغز درختان کاج تهیه و تولید شده اند. قسمت مغز چوب که دارای حلقه های سالیانه می باشد، بهتر است به سمت زیرسازی قرار بگیرد. زیرا این قسمت نرم تر از سطح دیگر چوب است.  بهتر است که سمت دیگر چوب که سخت تر و مقاوم تر است در مقابل شرایط جوی و آسیب دیدگی های احتمالی قرار بگیرد.

برای نصب و اجرای نمای ترمووود می توان از روش میخ زنی و یا پیچ استفاده کرد. در روش میخ زنی هم می توان از میخ و چکش استفاده کرد و هم می توان از تفنگ های میخ زنی استفاده کرد.  در هر صورت، در استفاده از هر روش نباید میخ از سطح چوب برآمدگی و همچنین تو رفتگی داشته باشد.  از اصابت بیجای چکش به چوب بایستی جلوگیری شود. در روش نصب با استفاده از پیچ، باید از پیچ های استیل و گالوانیزه استفاده کرد. استفاده از روش پیچ باعث استحکام و تقویت اتصال بین ترموچوب نما و چوب زیرسازی می شود.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : اجرای نما ,اجرای نمای ترمووود ,اجرای نمای چوبی ساختمان,اجرای نمای بیرونی ساختمان,نصب و اجرای نمای ترمووود, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 245 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 0:49

پاکت اصلی جاروبرقی سیماران به s-bag در بازار بین المللی شناخته شده است در صورتی که شما از خریداران جاروبرقی سیماران می باشید و مایلید تا کیسه جاروبرقی خود را تعویض نمایید می توانید از محصولات فروشگاه اینترنتی توتک استفاده کنید. در این بخش مدل های مختلف کیسه جاروبرقی سیماران برای استفاده شما عزیزان در نظر گرفته شده است که می توانید با مراجعه به صفحه هر یک توضیحات و مشخصات آن را مطالعه نمایید و در صورت تمایل نسبت به خرید پاکت جاروبرقی مورد نظر خود از سایت این فروشگاه اقدام نمایید.

مزایای خرید پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817

استفاده صحیح از جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 عمر دستگاه را تا چند برابر افزایش می­دهد. یکی از مهم­ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر نحوه عملکرد جاروبرقی، خرید پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 اصل است.  پاکت یکبارمصرف جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 در برندهای مختلف با کارایی های مختلف تولید شده است که با توجه به نیاز خود و مدل جاروبرقی خود می توانید با توجه به قیمت پاکت های جاروبرقی سیماران در فروشگاه اینترنتی توتک اقدام به خرید آنلاین نمایید

پاکت هپا جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817

پاکت های هپا یکی از پاکت های بسیار بهداشتی و ضد میکروب است. مناسب برای فضاهای در بسته و محیط های بهداشتی میباشد. داخل بسته چهار عدد و در بعضی مدل ها پنج عدد پاکت یک بار مصرف قرار دارد پاکت های بهداشتی هپا جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 در بازار بسیار طرفدار دارد این نوع پاکت ها نسبت به پاکت های کاغذی دارای 50 درصد عمر بیشتر و همچنین عملکرد فیلترینگ بهتری می باشد جنس چند لایه پاکت از خروج گرد و خاک داخل پاکت به بیرون جلوگیری می کند .این پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 برای همین مدل و جاروبرقی تکنو استفاده می شود.

با توجه به متفاوت بودن مدل جاروبرقی های تکنو به هنگام خرید پاکت جاروبرقی توجه داشته باشید حتما مدل جاروبرقی خود را در نظر داشته باشید یا پاکت یکبار مصرفی را خریداری کنید که در توضیحات آن نوشته باشد قابل استفاده در تمامی مدل های جاروبرقی سیماران .

پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC - 817

مزایای خرید پاکت جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO3IR 

 

قیمت پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817

با توجه به نوسانات موجود در بازار و متفاوت بودن قیمت ها با یکدیگر برای اطلاع دقیق از قیمت پاکت جاروبرقی می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی توتک تماس بگیرید.توجه داشته باشید برخی از پاکت های جاروبرقی ارزان قیمت و بی کیفیت برای این مدل از جاروبرقی در بازار وجود دارد که اصل نمی باشد و با توجه به قیمت پایین آن مصرف کنندگان زیادی دارد اما توجه داشته باشید استفاده زیاد از این نوع پاکت های بی کیفیت جاروبرقی به مرور زمان باعث آسیب رسیدن به موتور دستگاه می شود و عمر جاروبرقی شما کوتاه.

معرفی بسته پاکت جاروبرقی تکنو مدل TE-2206

این بسته حاوی 5 پاکت یکبار مصرف است. از قابلیت های پاکت های یک بار مصرف بهداشتی بودن آنهاست ؛ به دلیل مجهز بودن به درپوش کاغذی، پس از پر شدن پاکت می توان درپوش را کاملا بست تا درحین جابجایی گرد و خاک از داخل پاکت خارج نشود. جنس پاکت به گونه ای است که در حین مکش، گرد و خاک از پاکت به بیرون درز نکرده و وارد موتور نمی شوند. بنابراین موتور جارو برقی عمر بیشتری خواهد کرد.

 

ویژگی های پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817

شاید برای شما سوال باشد که چه تفاوتی بین پاکت های اصلی جاروبرقی سیماران ،پاکت های تقلبی می باشد.که در این قسمت از مقاله به بیان چند مورد پرداخته ایم که شامل موارد زیر می باشد:

  • پاکت های اصلی از جنس پارچه نانو چند لایه می باشد که از نشتی گرد و خاک به داخل مخزن تا 90 درصد جلوگیری می کند.
  • از سوی دیگر این پارچه ها گرد و خاک را به خود جذب کرده تا گردشی داخل خود پاکت بوجود نیاید و مکش تا 30 درصد افزایش یابد.
  • جنس دریچه پاکت های اصلی کاغذ فشرده بوده و معمولا به رنگ آبی و سرمه ای می باشد. از سوی دیگر معمولا دور پاکت یک یا دو ردیف دوخت برای جلوگیری از پاره شدن پاکت وجود دارد.

مزایای خرید پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817

  • استفاده از پاکت جاروبرقی اصل، عملکرد تمیزکنندگی دستگاه را در سطح بالاتری حفظ کرده و طول عمر آن را افزایش می دهد.
  • تا 50 درصد کارکرد طولانی تر: نیاز کمتر به تعویض پاکت جاروبرقی بواسطه ظرفیت بسیار بالای جذب گرد و غبار.
  • محافظت موثر: جای گیری و بسته شدن دقیق پاکت جاروبرقی از ورود گرد و غبار به موتور جلوگیری می کند در نتیجه طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.
  • بهداشت رضایت بخش: 99.9% از ذرات ریز گرد و غبار فیلتر می شوند، و قفل بهداشت تعبیه شده دفع تمیز پسماندها را تضمین می کند.
  • عملکرد تمیزکنندگی بهتر: جریان هوای بسیار قدرتمند برای تمیزکنندگی عالی، حتی در زمانی که کیسه پر شده است.
  • مقاومت مثال زدنی در برابر پارگی: پاکت های جاروبرقی اصل، به دلیل استفاده از الیاف پشمی قدرتمند و مقاوم در برابر پارگی، بسیار مستحکم هستند.
  • خرید پاکت جاروبرقی مانع کثیف شدن بیش از حد فیلتر می شود.

 

چه زمانی باید پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 را تعویض کنیم؟

  • در چهار برهه زمانی لازم است حتما پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 تعویض شود.
  • به صورت معمول زمانی که 50 درصد حجم کیسه پر شده باشد بایستی پاکت تعویض شود.
  • زمانی که رطوبت وارد دستگاه شود باید سریعا پاکت تعویض شود و تا 24 ساعت نیز از جاروبرقی استفاده نشود.
  • زمانی که پاکت دستگاه بیش از یکسال داخل مخزن مانده است حتی اگر پر هم نشده باشد می بایستی تعویض شود.
  • زمانی که جسم تیز و یا صلبی وارد پاکت شده و امکان خروج آن وجود ندارد برای پیشگیری از ترکیدگی و ورود گرد و خاک به داخل مخزن ، می بایست کیسه تعویض شود.

روش تعویض پاکت جاروبرقی یکبار مصرف جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 :

جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 با داشتن نشانگر پر شدن کیسه این مزایا را داد که نیاز به چک کردن مداوم پاکت جاروبرقی را کاربر ندارد و با روشن شدن این نشانگر ال ای دی کاربر متوجه می شود که زمان تعویض پاکت جاروبرقی فرا رسیده است. با خارج کردن پاکت یکبار مصرف پر شده و جایگزینی آن با پاکت جاروبرقی نو و بستن در پوش جاروبرقی به راحتی می توانید پاکت جاروبرقی خود را تعویض ننمایید.

هزینه پاکت جاروبرقی یکبار مصرف سیماران مدل SVC – 817 :

پاکت یکبار مصرف جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 از نظر هزینه به صرفه تر از پاکت جاروبرقی دائم آن می باشد.

خرید اینترنتی پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817

دانستن اطلاعاتی از قبیل مشخصات و مزایا محصول، در خرید اینترنتی پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 مؤثر است. این اطلاعات کمک می‌کند تا خرید مطمئن‌تر و آگاهانه‌ تری را انجام دهید. در ادامه مشخصات و مزایای این محصول شرح داده شده است.

جنس: این پاکت از جنس هپا است. هپا دارای ساختاری پارچه‌ای و چند لایه است. این ساختار نسبت به کیسه‌های کاغذی بسیار ضخیم‌تر است و از عمر بیشتری نیز برخوردار است.

نوع: پاکت جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817 در انواع یک‌بار مصرف وجود دارد. دلیل محبوبیت پاکت‌های یک‌بار مصرف را می‌توان سهولت در استفاده و تخلیه آن، بهداشتی‌تر بودن آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها نسبت به کیسه‌های دائمی و … دانست.

تعداد: بسته‌ این پاکت‌ها اغلب شامل 5 عدد پاکت یک‌بار مصرف است.

ماندگاری: ماندگاری و دوام این پاکت‌ها بسته به طرز استفاده از آن متغیر است. در صورتی که کیسه‌ها از جنس کاغذی باشد، ماندگاری آن نسبت به پاکت‌های هپا کمتر است. همچنین ممکن است کاربر کیسه را پیش از پر شدن تمام ظرفیت آن دور بیندازد. وسعت مکان مورد نظر برای جاروکشی، نیز در ماندگاری و دوام این کیسه‌ها مؤثر است.

اندازه: این پاکت‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که بتوان از حداکثر فضای خالی آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها استفاده کرد. کوچک‌ترین اندازه این پاکت‌ها معمولا 5 سانتی‌متر و بزرگ‌ترین آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها 125 سانتی‌متر است.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : پاکت جاروبرقی سیماران,قیمت پاکت جاروبرقی ,خرید پاکت جاروبرقی سیماران,پاکت جاروبرقی ,خرید پاکت جاروبرقی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 0:47

خبرنامه